نظافت دفتر کار در سراسر تهران با ضمانت کیفیت✔️【قیمت ۱۴۰۲】

نظافت دفتر کار به همراه قیمت نظافتچی در تهران با شرکت معتبر نظافت شرکت | رضایتمندی 98% مشتری ها با نظافتچی کاربلد و ضمانت یک ساعت اول رایگان، همین حالا با یک تخمین قیمت رایگان شروع کنید!

درخواست خدمات
سفارش و مشاوره ۲۴ ساعته :
سفارش و مشاوره ۲۴ ساعته :

۷۱۰۵۷۰۵۱ - ۰۲۱

نظافتچی حرفه ای تضمین خدمات پشتیبانی 24 ساعته
نظافت دفتر کار در سراسر تهران با ضمانت کیفیت✔️【قیمت ۱۴۰۲】

قیمت نظافت دفتر کار در تهران

سرویس خدماتقیمت تومان
4 ساعت نظافتچی آقا350,000 تومان
6 ساعت نظافتچی آقا450,000 تومان
8 ساعت نظافتچی آقا600,000 تومان
8 ساعت نظافتچی آقا (VIP)800,000 تومان
8 ساعت نظافتچی خانم650,000 تومان
هر ساعت اضافه کار70,000 تومان
قیمت نظافت سقف آشپزخانه80.000 تومان
حداقل
میانگین قیمت
حداکثر
350 هزارتومان
450 هزارتومان
550 هزارتومان
  • فراهم کردن مواد و ابزار لازم نظافت بر عهده مشتری می باشد. که شامل: طی و جارو، دستمال، سطل آب، شیشه پاک کن، شوینده (تاید، وایتکس،اسکاچ و..)
  • هزینه ایاب و ذهاب بر عهده نیروی کارپذیر است .
ثبت درخواست خدمت

توضیحات سرویس

گارانتی خدمات ( ۱ ساعت اول رایگان )
از اعتماد شما صمیمانه متشکریم 🙂 گارانتی ما نشان دهنده تعهد ما نسبت به انجام درست کار است. اگر به هر دلیلی از تمیزی اخیر ما ناراضی هستید، ظرف ۲۴ ساعت به ما اطلاع دهید و ما برمی گردیم و آن را درست می کنیم.

نظافت دفتر کار در سراسر تهران
تضمین کیفیت:1 ساعت اول رایگان
اعزام نظافتچی:تمام نقاط تهران
تابعیت همیار:نظافتچی ایرانی
پرداخت وجه:بعد از اتمام کار
رضایتمندی:98% رضایت مشتری
پشتیبانی همیار:8 صبح الی 12 شب

نظافت دفتر کار به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه توسط شرکت خدمات نظافتی تمیزک با متخصصین حرفه ای و کاربلد در تمام نقاط تهران قابل اجرا می باشد. مهم نیست شما در گیشا هستید یا انقلاب، در غرب هستید یا شرق، در تجریش هستید یا زعفرانیه ، میتوانید روی نیروهای متخصص ما برای نظافت دفتر کار و نظافت شرکت خود حساب باز کنید:)

نظافت دفتر کار در تهران

شرکت خدمات نظافت اداری تمیزک یک شرکت نظافت اداری در تهران است که کیفیت خدمات ارائه شده برای آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ما خدمات نظافت برنامه‌ریزی شده روزانه‌ای ارائه می‌دهیم که شامل خدمات نظافت اصلی اداری و همچنین خدمات نظافت جانبی برای مشتریان می‌باشد.

این خدمات شامل نظافت معمولی اداری، مدیریت زباله اداری، تمیزکاری پنجره، تمیزکاری فرش، تمیزکاری مبلمان، تمیزکاری آشپزخانه اداری و بسیاری خدمات دیگر می‌باشد که همه آنها می‌توانند بخشی از خدمات نظافت اصلی اداری باشند.

ما می‌توانیم دفتر کار شما را در اوایل صبح، طی روز یا عصر بسته به نیاز شما تمیز کنیم. ما بر اساس برنامه‌ای که مناسب شماست، حال میتونه هفتگی باشه یا دوهفته یکبار یا ماهی یکبار بر اساس نیاز شما نظافت انجام می‌دهیم و تلاش می‌کنیم با ایجاد حداقل اخلال، محیطی کاملاً تمیز و بدون لک ایجاد کنیم.

نکته مهم : تمیزک در راستای تعهد و گارانتی خدمات خود فقط از نیروی کاربلد و با تجربه برای نظافت دفتر کار در تهران استفاده میکند.

شرکت نظافتی تمیزک آماده ارائه خدمات نظافتی برای محیط‌های اداری و دفاتر کار با انعقاد قراردادهای کوتاه مدت و بلندمدت است. این شرکت می‌تواند بر اساس نیاز مشتری، نیروهای تمام‌وقت یا پاره‌وقت را برای نظافت اداری در روزهای مشخصی از هفته اعزام کند.

با همکاری با تمیزک، دغدغه نظافت دفتر کار از دوش شما برداشته می‌شود و نظافتچی برای دفتر کارمحیطی همیشه تمیز و بهداشتی خواهید داشت.

وظایف نظافتچی برای دفتر کار

خدمات نظافت روزانه منظم اداری ما شامل موارد زیر میشود :

  • نظافت، گردگیری و ضدعفونی میزها، نواحی پذیرایی، اتاق های جلسه
  • نظافت سرویس بهداشتی و آشپزخانه
  • جارو کشی و نظافت لکه های فرش
  • تمیز کردن و چربی زدایی اجاق گاز
  • ضدعفونی دستگیره ها، دکمه ها و تلفن ها
  • تمیز کردن درها و دیوارها
  • نظافت شیشه و پنجره ها
  • تأمین ملزومات مصرفی مانند کیسه زباله و خوش بو کننده هوا
  • سایر خدمات نظافت اداری مانند شستشوی فرش و کفسابی هر زمان که لازم باشد.

خدمات نظافت اداری و تجاری

ما خدمات نظافت تجاری حرفه‌ای را در تهران و حومه آن ارائه می‌دهیم. صرف‌نظر از اندازه و مقیاس مکان، ما مهارت‌ها و تخصص لازم برای ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات نظافتی با کیفیتی فراتر از انتظارات شما را داریم.

ما لیست نظافت رایگانی را بر اساس نیازهای شما، کارکنان و ساختمان طراحی می‌کنیم. این بخشی از خدمات ماست!

شرکت خدمات نظافت اداری تمیزک استانداردهای بسیار بالایی دارد، به همین دلیل این‌قدر محبوب است. تیم ما ماهر، باتجربه و دائماً در حال آموزش هستند وآنها می‌دانند کیفیت نظافت دفتر کار برای ما مانند شما مهم است و هر روز تلاش می‌کنند این را ثابت کنند!

نظافت دفتر کار توسط نظافتچی آقا

چرا شرکت نظافتی تمیزک؟

شرکت خدمات نظافتی اداری تمیزک به کیفیت بالای نظافت، کارکنان قابل اعتماد و سرویسی فراتر از حد انتظار شهرت دارد.

این شرکت بیش از 5 سال است که تأسیس شده و ما در کارکنان خود سرمایه‌گذاری می‌کنیم و آنها نیز با وفاداری و اخلاق کاری قوی آن را جبران می‌کنند. ما در آموزش و تجهیزات سرمایه‌گذاری می‌کنیم و این ما را بالاتر از بسیاری از رقبا قرار می‌دهد.

چنین سرمایه‌گذاری‌ای، بهترین نظافتچی‌ها را جذب می‌کند، که همین دلیل محبوبیت خدمات ما است.

ما همچنین انعطاف‌پذیر هستیم. در حالی که ما طبق قرارداد کار می‌کنیم، این قراردادها شامل انعطاف‌پذیری برای اضافه کردن یا تغییر خدمات در صورت نیاز است. ما درک می‌کنیم که کسب و کار مدام در حال تغییر است و شما نیاز به پیمانکارانی دارید که حاضر باشند با شما تغییر کنند. این همان چیزی است که ما ارائه می‌دهیم.

توصیه های یک کارمند نمونه برای نظافت دفترکار در طول روز

ما این توصیه ها را از زبان یک کارمند نمونه و منظم برای شما فراهم کرده ایم که به شرح ذیل می باشد:

به عنوان یک کارمند منظم که همیشه تمیزی را رعایت میکنم، توصیه هایم برای نگهداری محیط تمیز در طول روز کار به این شرح است:

  • من همیشه سعی می کنم میز کارم را در پایان روز مرتب کنم و وسایل اضافی را جمع کنم. این باعث می شود فردا صبح وقتی به محل کار می آیم، میز تمیز و مرتبی داشته باشم.
  • من از لیوان و بشقاب های یکبار مصرف استفاده می کنم تا ظروف کثیف روی میزم جمع نشود. همچنین کاغذها و اسناد اضافی را در پایان روز دور می ریزم.
  • من سطل زباله میزم را به طور مرتب خالی می کنم تا از انباشته شدن زباله ها و انتشار میکرب و کثیفی جلوگیری شود. لیوان و ظروف مصرفی را هم بلافاصله می شویم تا جمع نشوند.
  • همچنین سعی می کنم کف اتاق کارم را در پایان روز جارو کنم تا همیشه تمیز باشد. برای تمیز کردن وسایلی مثل تلفن و کیبورد هم برنامه منظمی دارم.

امیدوارم با رعایت این نکات ساده، بتوانم محیط تمیز و بهداشتی در طول ساعات کار داشته باشم.

ما همچنین خدمات زیر را ارائه می‌دهیم :

  • قراردادهایی که می‌تواند شامل انواع مختلف نظافت تجاری باشد
  • ساعات کاری انعطاف‌پذیر برای تناسب با برنامه شما
  • کارکنان آموزش دیده و بیمه شده
  • قیمت‌های رقابتی با تأکید بر کیفیت
  • نظافت اداری برنامه‌ریزی شده در تمام نقاط تهران

اگر به دنبال نظافت دفتر کار و نظافتچی کارآمد و قابل اعتماد در شهر تهران هستید، با شرکت خدمات نظافت اداری تمیزک برای استعلام قیمت رایگان تماس بگیرید!

نظافت دفتر کار و شرکت در تهران

آبدارچی ساعتی برای نظافت روزانه اداره

نظافت روزانه اداری می‌تواند شامل نظافت و گردگیری میزها، خالی کردن سطل زباله‌ها، نظافت و ضدعفونی سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه‌ها و جارو کشی باشد.

اگر دفتر شلوغی دارید ممکن است نظافت روزانه یخچال‌های اداری، کاشی‌های سرویس بهداشتی و نظافت درهای شیشه‌ای و یا دیوارها را نیز انتخاب کنید که این بستگی به بودجه و نیازهای شما دارد.

شما ممکن است به یک آبدارچی ساعتی حتی برای ۴ ساعت در روز یا هفته در طول ساعات اداری برای انجام مجموعه‌ای از وظایف از آماده‌سازی ناهار تا آماده‌سازی و جمع‌آوری اتاق‌های جلسه نیاز داشته باشید.

همچنین دسترسی به مجموعه‌ای از خدمات اضافی مانند تمیزکاری فرش تا شستشوی شیشه و خدمات بهداشتی سرویس‌های بهداشتی را خواهید داشت که می‌توانند در فواصل منظم زمانی برنامه‌ریزی شوند یا به صورت درخواستی هوشمند ارائه گردند.

هرچه نیازهای نظافت روزانه اداری و بودجه شما باشد، شرکت خدمات نظافت اداری تمیزک در اینجا حضور دارد تا برنامه نظافت روزانه اداری را تعریف و به طور قابل اطمینانی برای کسب و کار شما در تهران ارائه کند.

نظافت دفتر کار توسط نظافتچی حرفه ای

سوالات متداول :

چرا نظافت روزانه دفتر کار مهم است؟

ثابت شده است که داشتن یک دفتر تمیز باعث بهبود روحیه و بهره وری تیم شما می شود. خدمات نظافت تجاری و نظافت روزانه تمیزک می تواند اطمینان حاصل کند که کارکنان شما هر روز به یک محیط کاری خوب وارد می شوند.

هزینه نظافت دفتر چقدر است؟

هزینه نظافت دفتر به عوامل مختلفی مانند اندازه، مکان، ساعات مورد نیاز و تعدادی از عناصر دیگر بستگی دارد. هر دفتر یک قیمت مناسب دریافت می کند که شامل قیمت مقرون به صرفه بر اساس نیازهای دفتر شما می شود که برحسب ساعت های کاری 4 ساعته و 8 ساعته می باشد.

چرا نظافت دفتر کار ضروری است؟

نظافت منظم دفتر کار به چند دلیل ضروری است:

  • حفظ بهداشت محیط کار: وجود خاک، زباله و آلودگی در محیط کار می‌تواند باعث انتشار بیماری‌ها و آلرژی‌ها شود. نظافت مرتب بهداشت را حفظ می‌کند.
  • افزایش بهره‌وری: مطالعات نشان می‌دهد در محیط‌های تمیز و مرتب، بهره‌وری افزایش می‌یابد. نظافت باعث حواس‌پرتی کمتر می‌شود.
  • ایجاد فضایی حرفه‌ای: یک دفتر تمیز و مرتب نشان‌دهنده حرفه‌ای بودن سازمان است و اعتماد مشتریان را جلب می‌کند.
  • طول عمر بیشتر تجهیزات: خاک و کثیفی می‌تواند باعث خرابی زودتر تجهیزات شود. نظافت باعث طول عمر بیشتر آن‌ها می‌شود.
  • ایجاد فضایی مثبت: محیط تمیز و زیبا انرژی و نشاط بیشتری به افراد می‌دهد.

بنابراین نظافت دفتر کار هم از نظر بهداشتی و هم برای افزایش بهره‌وری ضروری است.

نحوه ثبت سفارش و درخواست نظافتچی در تمیزک

شما میتوانید برای رزرو نظافتچی از طریق رزرو آنلاین و یا تماس تلفنی اقدام کنید و با توجه به ماهیت و نوع کار و میزان ساعت و جنسیت نظافتچی درخواست خود را با اپراتورهای ما در میان بگذارید.کارشناسان قسمت پشتیبانی ما به طور ۲۴ ساعته میزبان گرم صدای شما خواهند بود.

بعد از دریافت درخواست شما و ثبت آدرس ، طبق روز و ساعت مشخص شده نظافتچی اداره در همان روز اعزام میشود تا همیار و کمک شما در انجام دادن کارهای نظافت باشد.

جهت رزرو همین الان با ما تماس بگیرید 😊

نظرات شما برای ما ارزشمند است😊 اگر خدماتی از شرکت تمیزک دریافت کرده اید، می توانید نظرات خود را در پایین صفحه بنویسید؟

خدمات شرکت نظافت دفتر کار

  • جارو کردن و تمیز کردن کف، موکت و پارکت
  • گردگیری و تمیز کردن مبلمان مانند میز
  • نظافت آشپزخانه، یخچال و وسایل مربوطه
  • جمع آوری زباله ها و خالی کردن سطل ها
  • شستشوی سرویس و حمام

شرایط رزرو نیرو در تمیزک

  • دیوارشویی توسط آقایان انجام می شود
  • حضور نظافتچی خانم منوط به حضور خانم در منزل است
  • ثبت سفارش به معنی موافقت با شرایط و قوانین تمیزک می باشد.
  • نظافت واحد تخلیه صرفا توسط کارپذیران آقا انجام می شود
  • اگر نیرو کارش را زودتر از زمان تخمین زده شده به پایان برساند، در هزینه نظافت منزل تغییری ایجاد نمی شود.
  • لغو سرویس دو ساعت قبل از سرویس شامل هزینه ایاب و ذهاب کارپذیر تا مبلغ ۵۰ هزار تومان می گردد
  • برای نظافت شیشه از داخل و بیرون، از سرویس نظافت شیشه که توسط متخصین شیشه انجام میشود را درخواست نمایید
  • شستشوی شیشه ها فقط از داخل انجام شده و نظافت شیشه از بیرون تا جایی که با دست و بدون خروج از پنجره امکان دارد انجام می شود
  • کارپذیران جهت نظافت سطوح به هیچ وجه مجاز به استفاده از جوهر نمک و شوینده های اسیدی نیستند و در صورت استفاده تبعات آن بر عهده مشتری و کارپذیرخواهد بود
  • کارپذیران تمیزک احراز هویت شده و دارای گواهی عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد هستند و طی مراحل سختگیرانه فعالیت خود را شروع کرده اند ولی ممکن است همکاری کارپذیر با تمیزک مقطعی باشد، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با کارپذیران خودداری نمایید. توافقات خارج از سامانه بین کارپذیر و مشتریان محترم شامل پشتیبانی تمیزک نمی باشد

نظرات و پیشنهادات خود را بنویسید...


تمیزک 13 بهمن 1402

عالی

نظافت دفتر کار در سراسر تهران با ضمانت کیفیت✔️【قیمت ۱۴۰۲】 را شروع کنید

ثبت درخواست خدمت
سفارش و مشاوره 021-91692229

با خدمات ما
آسوده خاطر باشید