نظافت دفتر کار به همراه قیمت نظافتچی در تهران با شرکت معتبر نظافت شرکت | رضایتمندی ۹۸% مشتری ها با نظافتچی کاربلد و ضمانت یک ساعت اول رایگان، همین حالا با یک تخمین قیمت رایگان شروع کنید!
درخواست خدماتسرویس خدمات | قیمت تومان |
---|---|
نظافتچی آقا ۴ ساعته | از 380 هزار تومان |
نظافتچی آقا ۶ ساعته | از 580 هزار تومان |
نظافتچی آقا ۸ ساعته | از 680 هزار تومان |
نظافتچی آقا ۴ ساعته (VIP) | از 580 هزار تومان |
نظافتچی آقا ۸ ساعته (VIP) | از 880 هزار تومان |
هر ساعت اضافه کار | 70,000 هزار تومان |
نظافتچی خانم | - |
تضمین کیفیت و امنیت | برای آسودگی خاطر شما |
---|---|
ضمانت نظافتچی: | 1 ساعت اول رایگان |
تسویه حساب: | بعد از اتمام کار |
تابعیت نظافتچی: | تمامی پرسنل ایرانی |
ارائه فاکتور خدمات: | فاکتور دارد |
اعزام نظافتچی: | به تمام نقاط تهران |
مدارک احراز هویت: | کارت ملی و شناسنامه |
ارائه ضمانت: | سفته و عدم سو پیشینه |
ساعت شروع کار صبح | ساعت 8 یا 9 صبح |
ساعت شروع کار ظهر | ساعت 2 یا 3 ظهر |
رضایتمندی: | بالای 90% رضایت مشتری |
دارای گواهی معتبر: | مجوز و شماره ثبت ۶۲۰۲۸۰ |
گارانتی خدمات ( ۱ ساعت اول رایگان )
از اعتماد شما صمیمانه متشکریم گارانتی ما نشان دهنده تعهد ما نسبت به انجام درست کار است. اگر به هر دلیلی از تمیزی اخیر ما ناراضی هستید، ظرف ۲۴ ساعت به ما اطلاع دهید و ما برمی گردیم و آن را درست می کنیم.
نظافت دفتر کار به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه توسط شرکت خدمات نظافتی تمیزک با متخصصین حرفه ای و کاربلد در تمام نقاط تهران قابل اجرا می باشد. مهم نیست شما در گیشا هستید یا انقلاب، در غرب هستید یا شرق، در تجریش هستید یا زعفرانیه ، میتوانید روی نیروهای متخصص ما برای نظافت دفتر کار و نظافت شرکت خود حساب باز کنید:)
شرکت خدمات نظافت اداری تمیزک یک شرکت نظافت اداری در تهران است که کیفیت خدمات ارائه شده برای آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ما خدمات نظافت برنامهریزی شده روزانهای ارائه میدهیم که شامل خدمات نظافت اصلی اداری و همچنین خدمات نظافت جانبی برای مشتریان میباشد.
این خدمات شامل نظافت معمولی اداری، تمیزکاری پنجره، تمیزکاری فرش، تمیزکاری مبلمان، تمیزکاری آشپزخانه اداری و بسیاری خدمات دیگر میباشد که همه آنها میتوانند بخشی از خدمات نظافت اصلی اداری باشند.
ما میتوانیم دفتر کار شما را در اوایل صبح، طی روز یا عصر بسته به نیاز شما تمیز کنیم. ما بر اساس برنامهای که مناسب شماست، حال میتونه هفتگی باشه یا دوهفته یکبار یا ماهی یکبار بر اساس نیاز شما نظافت انجام میدهیم و تلاش میکنیم با ایجاد حداقل اخلال، محیطی کاملاً تمیز و بدون لک ایجاد کنیم.
نکته مهم : تمیزک در راستای تعهد و گارانتی خدمات خود فقط از نیروی کاربلد و با تجربه برای نظافت دفتر کار در تهران استفاده میکند.
شرکت نظافتی تمیزک آماده ارائه خدمات نظافتی برای محیطهای اداری و دفاتر کار با انعقاد قراردادهای کوتاه مدت و بلندمدت است. این شرکت میتواند بر اساس نیاز مشتری، نیروهای تماموقت یا پارهوقت را برای نظافت اداری در روزهای مشخصی از هفته اعزام کند.
با همکاری با تمیزک، دغدغه نظافت دفتر کار از دوش شما برداشته میشود و نظافتچی برای دفتر کارمحیطی همیشه تمیز و بهداشتی خواهید داشت.
خدمات نظافت روزانه منظم اداری ما شامل موارد زیر میشود :
ما خدمات نظافت تجاری حرفهای را در تهران و حومه آن ارائه میدهیم. صرفنظر از اندازه و مقیاس مکان، ما مهارتها و تخصص لازم برای ارائه طیف گستردهای از خدمات نظافتی با کیفیتی فراتر از انتظارات شما را داریم.
ما لیست نظافت رایگانی را بر اساس نیازهای شما، کارکنان و ساختمان طراحی میکنیم. این بخشی از خدمات ماست!
شرکت خدمات نظافت اداری تمیزک استانداردهای بسیار بالایی دارد، به همین دلیل اینقدر محبوب است. تیم ما ماهر، باتجربه و دائماً در حال آموزش هستند وآنها میدانند کیفیت نظافت دفتر کار برای ما مانند شما مهم است و هر روز تلاش میکنند این را ثابت کنند!
شرکت خدمات نظافتی اداری تمیزک به کیفیت بالای نظافت، کارکنان قابل اعتماد و سرویسی فراتر از حد انتظار شهرت دارد.
این شرکت بیش از 5 سال است که تأسیس شده و ما در کارکنان خود سرمایهگذاری میکنیم و آنها نیز با وفاداری و اخلاق کاری قوی آن را جبران میکنند. ما در آموزش و تجهیزات سرمایهگذاری میکنیم و این ما را بالاتر از بسیاری از رقبا قرار میدهد.
چنین سرمایهگذاریای، بهترین نظافتچیها را جذب میکند، که همین دلیل محبوبیت خدمات ما است.
ما همچنین انعطافپذیر هستیم. در حالی که ما طبق قرارداد کار میکنیم، این قراردادها شامل انعطافپذیری برای اضافه کردن یا تغییر خدمات در صورت نیاز است. ما درک میکنیم که کسب و کار مدام در حال تغییر است و شما نیاز به پیمانکارانی دارید که حاضر باشند با شما تغییر کنند. این همان چیزی است که ما ارائه میدهیم.
ما این توصیه ها را از زبان یک کارمند نمونه و منظم برای شما فراهم کرده ایم که به شرح ذیل می باشد:
به عنوان یک کارمند منظم که همیشه تمیزی را رعایت میکنم، توصیه هایم برای نگهداری محیط تمیز در طول روز کار به این شرح است:
امیدوارم با رعایت این نکات ساده، بتوانم محیط تمیز و بهداشتی در طول ساعات کار داشته باشم.
ما همچنین خدمات زیر را ارائه میدهیم :
اگر به دنبال نظافت دفتر کار و نظافتچی کارآمد و قابل اعتماد در شهر تهران هستید، با شرکت خدمات نظافت اداری تمیزک برای استعلام قیمت رایگان تماس بگیرید!
نظافت روزانه اداری میتواند شامل نظافت و گردگیری میزها، خالی کردن سطل زبالهها، نظافت و ضدعفونی سرویسهای بهداشتی و آشپزخانهها و جارو کشی باشد.
اگر دفتر شلوغی دارید ممکن است نظافت روزانه یخچالهای اداری، کاشیهای سرویس بهداشتی و نظافت درهای شیشهای و یا دیوارها را نیز انتخاب کنید که این بستگی به بودجه و نیازهای شما دارد.
شما ممکن است به یک آبدارچی ساعتی حتی برای ۴ ساعت در روز یا هفته در طول ساعات اداری برای انجام مجموعهای از وظایف از آمادهسازی ناهار تا آمادهسازی و جمعآوری اتاقهای جلسه نیاز داشته باشید.
همچنین دسترسی به مجموعهای از خدمات اضافی مانند تمیزکاری فرش تا شستشوی شیشه و خدمات بهداشتی سرویسهای بهداشتی را خواهید داشت که میتوانند در فواصل منظم زمانی برنامهریزی شوند یا به صورت درخواستی هوشمند ارائه گردند.
هرچه نیازهای نظافت روزانه اداری و بودجه شما باشد، شرکت خدمات نظافت اداری تمیزک در اینجا حضور دارد تا برنامه نظافت روزانه اداری را تعریف و به طور قابل اطمینانی برای کسب و کار شما در تهران ارائه کند.
شما میتوانید برای رزرو کارگر نظافت دفتر کار از طریق تماس تلفنی با شماره های موجود در سایت اقدام کرده و با توجه به ماهیت و نوع کار و میزان ساعت و جنسیت نظافتچی درخواست خود را با اپراتورهای ما در میان بگذارید. کارشناسان قسمت پشتیبانی ما از ۸ صبح تا ۱۱ شب میزبان گرم صدای شما خواهند بود.
برای دریافت خدمات نظافتچی دفتر کار در تهران با شماره ۷۱۰۵۷۰۵۱-۰۲۱ و ۷۷۴۵۱۶۱۳-۰۲۱ تماس بگیرید .
مشتاق شنیدن صدای شما هستیم 🙂
جهت رزرو همین الان با ما تماس بگیرید 😊
ثابت شده است که داشتن یک دفتر تمیز باعث بهبود روحیه و بهره وری تیم شما می شود. خدمات نظافت تجاری و نظافت روزانه تمیزک می تواند اطمینان حاصل کند که کارکنان شما هر روز به یک محیط کاری خوب وارد می شوند.
بله. شرکت نظافتی تمیزک، لوازم نظافتی را همراه متخصصین خود اعزام نمیکند، چون آوردن لوازم نظافت (طی، جارو و …) در رفت و آمد نیرو اخلال ایجاد میکند و امکانپذیر نمیباشد.
هزینه نظافت دفتر به عوامل مختلفی مانند اندازه، مکان، ساعات مورد نیاز و تعدادی از عناصر دیگر بستگی دارد. هر دفتر یک قیمت مناسب دریافت می کند که شامل قیمت مقرون به صرفه بر اساس نیازهای دفتر شما می شود که برحسب ساعت های کاری ۴ ساعته و ۸ ساعته می باشد.
خیر، هزینه ایاب ذهاب بر عهده خود نظافتچی می باشد ولی اگر کار نظافت از ساعت ۹ شب به بعد هم ادامه داشته باشد، مشتری موظف است هزینه ی برگشت نیرو را پرداخت کند.
این نکته را به یاد داشته باشید که وقت شما برای ما مهم است، ما هرگز وقت شما را با فرستادن نیروی نابلد هدر نمیدهیم.ولی اگر احیانا در یک ساعت اول کار از نظافتچی رضایت نداشتید میتوانید با پشتیبانی شرکت تماس گرفته و نیرو خدماتی را با یک نیروی دیگر تعویض کنید. پشتیبانی ما در طول سفارش همواره در دسترس و آماده خدمت رسانی به شما است. در صورت بروز هرگونه مشکل با ما تماس بگیرید.
نظرات شما برای ما ارزشمند است😊 اگر خدماتی از شرکت تمیزک دریافت کرده اید، می توانید نظرات خود را در پایین صفحه بنویسید؟
نظرات و پیشنهادات خود را بنویسید...
برای نظافت دفتر کار از همکاران شما درخواست نیرو کردیم و بسیار راضی هستیم و قرار شده هر هفته شنبه ها برای نظافت بیان.
ممنون از پشتیبانی و نیروهای خوبتون
سلام
آقای ملتی انسان با اخلاق و وارد به کارشون هستند.
ما از خدمات ایشان راضی بودیم و به دیگران هم توصیه میکنیم. باتشکر