نظافت راه پله با نظافتچی ساختمان آقا حرفه ای✔️【قیمت ۱۴۰۳】

معرفی بهترین نظافتچی راه پله آقا برای خدمات نظافت راه پله و ساختمان + قیمت نظافت راه پله ارزان + کارگر نظافت ساختمان با رضایت ۹۸% کاربران ۱۴۰۲

درخواست خدمات
سفارش سریع تلفنی : 8 صبح تا 23 همین الان تلفنی سفارشت رو ثبت کن بدون زحمت
سفارش سریع تلفنی :

۷۱۰۵۷۰۵۱ - ۰۲۱

نظافتچی حرفه ای تضمین خدمات پشتیبانی 24 ساعته
نظافت راه پله با نظافتچی ساختمان آقا حرفه ای✔️【قیمت ۱۴۰۳】

قیمت نظافت راه پله در تهران

سرویس خدماتقیمت تومان
نظافتچی آقا ۴ ساعتهاز 380 هزار تومان
نظافتچی آقا ۶ ساعتهاز 580 هزار تومان
نظافتچی آقا ۸ ساعتهاز 680 هزار تومان
قیمت نظافت پشت باماز 50 هزار تومان
شستشوی دیوار هر طبقهاز 40 هزار تومان
قیمت جا به جایی نخالهاز 100 هزار تومان
هر ساعت اضافه کار70,000 هزار تومان
مطمئن نیستید چند ساعت کار مناسب شماست؟

همین حالا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مشاوره رایگان
حداقل
میانگین قیمت
حداکثر
380 هزارتومان
580 هزارتومان
680 هزارتومان
  • فراهم کردن مواد و ابزار لازم نظافت راه پله بر عهده مشتری می باشد. که شامل: طی و جارو، دستمال، سطل آب، شیشه پاک کن ، شوینده (تاید، وایتکس،اسکاچ و..)
  • هزینه ایاب و ذهاب بر عهده خود نظافتچی است .
تمیزک بهترین شرکت خدمات نظافت منزل و ساختمان در تهران

نکاتی مهم که قبل از رزرو نظافتچی باید بدانید

تضمین کیفیت و امنیتبرای آسودگی خاطر شما
ضمانت نظافتچی:1 ساعت اول رایگان
تسویه حساب:بعد از اتمام کار
تابعیت نظافتچی:تمامی پرسنل ایرانی
مدارک احراز هویت:کارت ملی و شناسنامه
ارائه ضمانت:سفته و عدم سو پیشینه
اعزام نظافتچی:به تمام نقاط تهران
ساعت شروع کار صبحساعت 8 یا 9 صبح
ساعت شروع کار ظهرساعت 2 یا 3 ظهر
رضایتمندی:بالای 90% رضایت مشتری
دارای گواهی معتبر:مجوز و شماره ثبت ۶۲۰۲۸۰
ثبت درخواست خدمت

توضیحات سرویس نظافت راه پله

گارانتی خدمات ( ۱ ساعت اول رایگان )
از اعتماد شما صمیمانه متشکریم 🙂 گارانتی ما نشان دهنده تعهد ما نسبت به انجام درست کار است. اگر به هر دلیلی از تمیزی اخیر ما ناراضی هستید، ظرف ۲۴ ساعت به ما اطلاع دهید و ما برمی گردیم و آن را درست می کنیم.

نظافت راه پله و مشاعات

نظافت راه پله و پارکینگ در تهران

نظافت راه پله از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا راه‌ پله بخشی از ساختمان است که تردد زیادی دارد و نظافت مرتب آن در تأمین سلامت ساکنان نقش مهمی ایفا می‌کند. نظافت مشاعات و پارکینگ در تهران برای حفظ سلامت ساکنان و زیبایی ساختمان بسیار مهم است. حال در مواقعی که کارگر برای نظافت راه پله رزرو میکنیم چه وظایفی دارد؟

کارگر نظافت راه پله چه وظایفی دارد؟

نظافتچی راه پله خدمات زیر را انجام میدهد که شامل :

  • جارو زدن راه پله و پارکینگ
  • طی کشیدن راه پله ها
  • دستمال کشی و گردگیری نرده ها
  • پاک کردن کلید و پریزها
  • نظافت آسانسور و درب های آن
  • شستشوی دیوار (نیروی آقا)
  • شستن و تی کشیدن پارکینگ و حیاط
  • شستن درب پارکینگ و حیاط
  • پاک کردن شیشه و پنجره
  • شستشوی پادری ساختمان و داخل آسانسور
  • نظافت پشت بام در صورت درخواست
نظافتچی راه پله چه وظایفی دارد

نظافتچی راه پله در یک آپارتمان مسئول نظافت کامل راه پله ها، نرده ها، پارکینگ، آسانسور، درب ورودی و سایر فضاهای مشترک است. وظایف معمول آنها شامل جارو کردن راه پله ها و پارکینگ، تی کشیدن کف راه پله، گردگیری و تمیز کردن نرده ها، تمیز کردن کلید و پریز، تمیز کردن کابین و درب آسانسور، شستن پادری ورودی ساختمان و در نهایت جمع آوری زباله ها می باشد. انجام مرتب این کارها از انتقال بیماری جلوگیری کرده، ظاهر تمیز و منظمی به راه پله ها میدهد و باعث افزایش عمر راه پله و ساختمان میشود.

هزینه و قیمت نظافت راه پله

قیمت نظافت راه پله معمولاً به صورت مساوی بین تمامی واحدهای مسکونی تقسیم می‌شود. بدین صورت که مدیر ساختمان یک قرارداد با یک شرکت نظافتی منعقد می‌کند تا کار نظافت راه پله و مشاعات را برعهده بگیرد. هزینه نظافت راه پله، مشاعات و نظافت پارکینگ برحسب تعداد طبقات و تعداد پارکینگ متغیر است.شما میتوانید با شرکت نظافت ساختمان تماس بگیرید و به صورت دقیق نوع کار را مشخص کنید و قیمت کارگر برای نظافت راه پله را به دست آورید.

بنابراین، تعیین قیمت نظافت راه پله و … ساختمان­‌ها به عوامل زیادی وابسته است. برای یک برآورد دقیق از هزینه­‌ها لازم است لیستی از کارهای خدماتی مورد نیاز که توسط کارگر برای نظافت راه پله انجام میشود را به دقت جمع آوری کنید و در حین رزرو به کارشناسان اعلام کنید.

در ادامه با در نظر گرفتن هر کدام از موارد زیر قیمت نهایی مشخص می­‌شود:

  • تعداد طبقات ساختمان
  • تعداد واحد در هر طبقه
  • آیا ساختمان پارکینگ دارد؟
  • آیا کف پارکینگ لکه­‌های روغن دارد؟
  • آیا پارکینگ و راه پله­‌ها تازه نقاشی شده‌­اند؟
  • آیا ساختمان حیاط دارد؟
  • آیا نیازی به ضدعفونی کردن هست؟

در ضمن، هر قدر تعداد واحدهای ساختمان بیشتر باشد، به تبع آن مساحت فضاها نیز بیشتر می­‌شود و این موضوع نقش تعیین کننده‌­ای در برآورد قیمت تمام شده دارد.

تمیز کردن کف پارکینگ به دلیل ریختن روغن موتور و دیگر مواد روغنی به مراتب سخت­ تر از راه پله است.
هزینه نظافت حیاط نیز چون اقدامات متنوعی را در بر می‌­گیرد، بیشتر خواهد شد، از جمله: جمع کردن برگ‌­ها و شاخه­‌ها در فصول سرما گرفته تا شستن موزاییک‌­ها و دیوارهای سنگی یا بتنی و سر و سامان دادن به باغچه‌ها و … .

قیمت نظافت راه پله

هزینه پایه نظافت راه پله ساختمان برای ۴ طبقه و یک طبقه پارکینگ تعیین می شود. به طور مثال هزینه نظافت ساختمان ۴ طبقه با هزینه نظافت ساختمان ۵ طبقه متفاوت است. هر طبقه اضافی و یا طبقه پارکینگ اضافی قیمت نظافت ساختمان را افزایش می دهد. ساختمان های بزرگتر با تعداد واحدهای بیشتر همیشه مبلغ بیشتری برای خدمات نظافت راه پله و پارکینگ پرداخت می کنند.

با این همه، به طور کلی هزینه نظافت راه پله، پارکینگ و مشاعات ساختمان‌­ها، برای کارگر نظافت راه پله ۴ ساعت اول کار بین ۳۸۰ الی ۴۰۰ تومان است.

همچنین شما میتوانید از سرویس های نظافت راه پله غرب تهران و نظافت راه پله شرق تهران نیز استفاده نمایید.

نظافت راه پله ارزان

به دنبال نظافت راه پله ارزان در تهران هستید؟ ما درک می کنیم که با افزایش هزینه‌های زندگی، برخی از افراد ممکن است تصمیم بگیرند که در هزینه‌های نظافت صرفه‌جویی کنند و دنبال راه حلی برای کاهش هزینه های ساختمان هستند و به عبارتی خیلی از مشتری ها دنبال نظافت راه پله ارزان هستند ولی این نکته را در نظر بگیرید که از قدیم گفته اند هیچ ارزانی بی علت نیست! و تعرفه نظافت راه پله به صورت ارزان گاهی وقت ها باعث دوباره کاری میشود!

نظافت راه پله ارزان خوب است یا بد؟

نظافت راه پله ارزان

برخی ساکنان با درآمد کمتر، توان پرداخت هزینه‌های جاری مشاعات را ندارند و به همین دلیل به دنبال گزینه‌های ارزان و مقایسه قیمت‌ها و یافتن نظافت راه پله ارزان هستند. ولی پیشنهاد ما به شما این است که به جای تمرکز صرف بر قیمت، باید به مزایای بلند مدت یک سرویس نظافت حرفه ای و با کیفیت توسط نظافتچی راه پله حرفه ای توجه کنیم. چرا که نظافت ضعیف و سطحی توسط نیروی آماتور و تازه کار و با نظافت راه پله ارزان ممکن است باعث آسیب دیدن سطوح، نارضایتی همسایه ها و در نهایت دوباره کاری و افزایش هزینه های مجدد شود.

ما می‌توانیم با ارائه خدمات نظافت حرفه‌ای، کیفی و همراه با قیمت مناسب به این افراد کمک کنیم. همچنین ارائه تخفیف‌های ویژه، قیمت‌های پایین‌تر در زمان‌های خلوت و امکان تقسیط هزینه‌ها می‌تواند کمک‌کننده باشد.

کارگر برای نظافت راه پله

برای نظافت راه پله ساختمان همیشه نظافتچی راه پله آقا به محل اعزام می شود. شستشوی دیوارهای راه پله و شیشه های بیرونی راه پله ها با پرداخت اندکی بیشتر قابل انجام است. نظافت راه پله و مشاعات در روزهای آخر سال و خانه تکانی همیشه به همراه شستشوی دیوارها سفارش داده می شود. تمیزکاری و نظافت ساختمان را به بهترین کارگر برای نظافت راه پله در تهران بسپارید.برای اطلاع از تعرفه نظافت راه پله با ما تماس بگیرید.

خدمات نظافت ساختمان

نظافت راهپله چند وقت یکبار انجام میشود؟

نظافت راه پله تهران بسته به موارد زیر می تواند متفاوت باشد

  • تعداد واحدها در هر طبقه از ساختمان
  • تعداد ساکنین کل ساختمان
  • میزان اهمیت افراد به این مسئله
  • میزان تردد افراد در ساختمان
  • تعداد پارکینگ ساختمان و نیز مساحت حیاط

بنابر موارد ذکر شده می تواند به صورت هفتگی، دو هفته یکبار، ماهی یکبار، و … متفاوت باشد .بهتر است که این کار دو هفته یکبار انجام شود چرا که تمیزی باعث سلامت و نشاط روحی ساکنین خواهد شد.اگر ساکنین نیز می خواهند پنجره های خود را از داخل و بیرون تمیز کنند، تیم نظافت شیشه ما نیز می تواند در این موضوع به شما کمک کند.

برای نظافت مشاعات چه روز و ساعتی مناسب است؟

تعیین دقیق زمان‌های نظافت مشاعات برای حفظ نظم و کیفیت تمیزکاری در ساختمان ها ضروری است. این زمان‌بندی باعث می‌شود نظافت به صورت منظم و کارآمد انجام شده و ساکنین نیز می‌توانند برنامه‌های روزانه خود را متناسب با این زمان‌ها تنظیم کنند.

ساعات نظافت نیز باید به گونه‌ای انتخاب شوند که با ساعات کاری و استراحت ساکنین تداخل نداشته باشد. معمولاً نظافت در ساعات اولیه صبح یا بعد از ظهر انجام می‌شود تا از مزاحمت برای ساکنین ساختمان که در منزل استراحت می‌کنند یا صبح‌ها آماده رفتن به کار یا مدرسه می‌شوند، جلوگیری شود.

  • پیشنهاد روزها: روزهای تعطیل آخر هفته مناسب‌ترند و ساختمان خلوت است.
  • پیشنهاد ساعات: ساعاتی که رفت‌وآمد کمتر است، مثل صبح زود و یا عصر.

نظافت مشاعات با چک لیست کامل

بهتر است نظافت ساختمان توسط شرکت‌های حرفه‌ای و نظافتچی راه پله حرفه ای صورت گیرد تا از کیفیت لازم اطمینان حاصل شود. علاوه بر تمیزی و بهداشت، نظافت صحیح راه‌پله موجب زیبایی و طول عمر بیشتر آن نیز می‌شود.

لیست کامل کارهای نظافتی ساختمان شامل جاروکشی، تی کشی، شستشو، گردگیری و به طور کلی نظافت ساختمان است. نظافت محوطه ساختمان از درب ساختمان تا پشت بام در حیطه کاری کارگر نظافتچی ساختمان قرار دارد. نظافت راهروها و پله نیز علاوه بر جارو کردن، گردگیری نرده ها و پاک کردن شیشه های داخلی را نیز شامل می شود. همه این موارد توافقی و طبق برنامه نظافت ساختمان انجام می شود.

در ادامه برای یادگیری کامل نظافت راه پله ها میتوانید به این مقاله معتبر hellamaid که با عنوان چگونه انواع مختلف راه پله را تمیز کنیم مراجعه نمایید.

نظافت راه پله شمال تهران

اگر به دنبال خدمات نظافت راه پله در شمال تهران هستید، تمیزک شما را در هر منطقه ای که هستید تحت پوشش قرار میدهد. نظافتچی های آپارتمان ما بسیار باتجربه، آموزش دیده و کاربلد هستند. ما می دانیم که افراد کمی وقت و انرژی خالی برای نظافت دارند، و به همین دلیل است که ما خدمات نظافت و بهداشتی را به طور خاص برای آپارتمان ها و فضاهای زندگی با هر اندازه ای ارائه می دهیم.

قیمت نظافت راه پله شرق تهران

قیمت نظافت راه پله شرق تهران

هزینه نظافت راه پله در شرق تهران همیشه ثابت نیست زیرا سفارش ها یکسان نیست. برای مثال چنانچه بخواهید تمیز کردن پشت بام و گردگیری دیوارها هم انجام شود، قیمت نظافت راه پله شرق تهران کمی بیشتر می شود. به طور معمول در نظافت هفتگی یا ماهانه راه پله ها، دیوارها و شیشه ها شسته نخواهند شد. در صورت نیاز به نظافتچی ساختمان در شرق تهران می توانید این موارد را از طریق تماس با تمیزک درخواست کنید و با پرداخت مبلغی جزئی از خدمات بیشتری بهره مند شوید.

نظافت راه پله جنوب تهران

از دیگر خدمات نظافت راه پله تهران میتوان به منطقه جنوب شهر و همچنین نظافت راه پله مرکز تهران نیز اشاره کرد که تمیزک نیروهای خوب و حرفه ای را در جنوب تهران و مرکز تهران نیز دارد که میتوانند تمیز کردن ساختمان شما را به صورت حرفه ای و منظم انجام دهند.

نظافت راه پله غرب تهران

نظافت راه پله غرب تهران و همچنین نظافت ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی غرب تهران از خدمات پرتقاضا در تمیزک است. در این سرویس تهیه مواد شوینده و ابزار مناسب شستشو به عهده مشتری است. برای اینکه کارها سریع تر و طبق زمانبندی انجام شود لازم است تا از قبل نسبت به تهیه شوینده مناسب، دستمال نظافت، سطل آب، تی دسته بلند، جارو و خاک انداز، وایتکس و در صورت نیاز چهار پایه اقدام کنید.

نظافت راه پله غرب تهران

برخی از این وسایل قابلیت چند بار استفاده را دارند و نظافتچی بارها از آن استفاده می کند. برای مثال چهارپایه ای که برای پاک کردن شیشه ها و دیوارها استفاده می شود و یا جارو و خاک انداز را یکبار می خرید اما در مورد شوینده ها اینطور نیست.

نظافتچی ساختمان غرب تهران همواره آماده همکاری برای نظافت ساختمان غرب تهران می باشد و طبق خواسته و برنامه شما در محل مورد نظر شما حاضر میشود.

نظافت راه پله و پارکینگ با چه ترتیبی انجام میشود ؟

  • جارو زدن پله ها و پارکینگ ، تمیز کردن نرده ها ، طی زدن پله ها
  • تمیز کردن کلید پریز ها ، روی جاکفشی و گرفتن خاک قرنیز ها
  • پاک کردن شیشه های سکوریت وپنجره ها از داخل و بیرون تا جایی که امکانپذیر باشد
  • نظافت کابین و درب های آسانسور و پاک کردن آینه با روزنامه یا دستمال شیشه
  • شستن پارکینگ و حیاط و درب ورودی با آب و کف
  • شستن 2 عدد پادری ( پادری ورودی ساختمان + داخل آسانسور ) با آب و تاید
  • جمع کردن وسایل نظافت و تحویل آن به مدیر مسئول و بردن کیسه زباله به بیرون

مهمترین قسمت نظافت پله طی کشیدن راه پله و پاگردها هستش که نظافتچی راه پله هر طبقه یکبار طی رو میبره میشوره و با طی تمیز کارشو انجام میده تا ردی از کثیفی روی زمین باقی نمونه. بعد نظافت پارکینگ و حیاط که با تاید شسته میشه و با طی خشک کن آب محیط جمع آوری میشه.آخرین قسمت شستن درب ورودی و محوطه جلوی ساختمان و همچنین پاک کردن آیفن تصویری میباشد.

از یک آپارتمان 3 طبقه گرفته تا یک آپارتمان بزرگ، ما جزء به جزء ساختمان را تمیز می کنیم تا بتوانید راحت بنشینید و از آسایش و آرامشی که با زندگی در یک فضای بی عیب و بهداشتی حاصل می شود لذت ببرید.

چرا نظافت راه پله و پارکینگ مهم است؟

نظافت راه پله از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که :

  • راه پله بخشی پرتردد در ساختمان است و نظافت آن سلامت ساکنین را تأمین می‌کند.
  • از انتشار آلودگی و بیماری جلوگیری می‌کند.
  • باعث حفظ ظاهر زیبا و آراستگی ساختمان می‌شود.
  • پله‌های کثیف باعث انتقال کثیفی به داخل خانه‌ها و واحدها می‌شوند.
  • نظافت مرتب راه پله باعث طولانی شدن عمر آنها می‌شود.
  • نشان‌دهنده مسئولیت‌پذیری و توجه مدیران است.

ویژگی های یک نظافتچی راه پله

از ویژگی های کارگر نظافت راه پله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تجربه و مهارت کافی در نظافت انواع راه پله
  • آشنایی با مواد شوینده مناسب برای شستشوی پله ها
  • توانایی کار در ارتفاع و رعایت نکات ایمنی
  • سرعت عمل مناسب و دقت لازم در انجام کار
  • رعایت بهداشت فردی

متن مدیر ساختمان برای نظافت راه پله و آپارتمان

زندگی در آپارتمان و مجمتع اصول و قوانینی دارد که باید توسط همه افرادی که در آن آپارتمان زندگی می کنند، رعایت شود. اگر می خواهید با متن در مورد نظافت آپارتمان و متن مدیر ساختمان برای نظافت آشنا شوید میتوانید از این مطلب کمک بگیرید.

  ۱- جهت رفاه حال ساکنین نظافت کفش‌ها، نیاوردن گل به داخل ساختمان و قرارندادن کفش‌ها در پشت درهای آپارتمان از وظایف ساکنین می‌باشد. گذاشتن کفش‌ها در پشت در ساختمان، به‌ویژه برای خانواده‌های پرجمعیت و پررفت‌وآمد جلوه ساختمان را نازیبا می‌کند. نظافت مشاعات ساختمان هم با وجود بودن کفش‌ها در پشت درها سخت‌تر می‌شود.

 ۲- به فرزندانمان بیاموزیم تا در رعایت نظافت و پاکیزگی کوشا باشند و در صورت خوردن میوه و خوراکی در حیاط و راهرو، کاغذ پلاستیک و پوست و هسته را داخل سطل زباله مخصوص ریخته و درب سطل را نیز حتماً محکم ببندند.

 ۳- اهالی ساختمان در صورت مشاهدهٔ مواردی که به نادیده‌گرفتن نظافت منجر می‌شود، مانند خارج‌کردن بی‌موقع زباله‌ها، رهاکردن کفش‌ها در پادری و… مراتب را به مدیر ساختمان ارجاع دهند.

 ۴- سیگارکشیدن در مشاعات مجتمع (بخصوص در آسانسورها) مطلقاً ممنوع است.

 ۵- شستن اتومبیل و سایر اشیاء در پارکینگ و محوطه مجتمع ممنوع است .

 ۶- انداختن زباله، ته‌سیگار، پوست تخمه و دستمال‌کاغذی در مشاعات ساختمان کار یک شهروند بافرهنگ نیست. البته انداختن زباله از پنجره به حیاط یا بیرون ساختمان را هم نمی‌توان نادیده گرفت. این نکته‌ها را همه ساکنان یک ساختمان باید رعایت کنند.

 ۷- تمیز نگه‌داشتن خودرو ساکنین، نیاوردن گل‌ولای به داخل ساختمان، و حفظ سلامت خودرو وظیفه ساکنان یک آپارتمان است. کارکرد درست خودرو و نداشتن نقص فنی از چکیدن روغن بر روی زمین پارکینگ و آلوده‌کردن محیط جلوگیری می‌کند.

نظافت ساختمان در تمام مناطق تهران

تمیزک خدمات نظافت ساختمان را در تمامی مناطق ۲۲ گانه تهران ارائه می­‌دهد و این باعث می­‌شود، در سریع‌­ترین زمان ممکن شما از خدمات این شرکت بهره‌­مند شوید، که این مناطق شامل:

– نظافت راه پله، پارکینگ و مشاعات در مرکز تهران

میدان ولیعصر، کریم خان، انقلاب، حسن آباد، فاطمی، امیرآباد، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، گیشا، شهرآرا و…

– نظافت راه پله، پارکینگ و مشاعات در شمال تهران

فرشته، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، اقدسیه، قیطریه، پاسداران، اندرزگو، داراباد، آجودانیه، بلوار ارتش، محمودیه، زعفرانیه، ولنجک، تجریش، ظفر، میرداماد، شهرک غرب، سعادت آباد و…

– نظافت راه پله، پارکینگ و مشاعات در غرب تهران

آریاشهر، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، بلوار فردوس، پونک، جنت آباد، ستاری، اکباتان، دهکده المپیک، دریاچه چیتگر، تهرانسر، شهرک آزادی و

– نظافت راه پله، پارکینگ و مشاعات در شرق تهران

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، فرجام، نیرو هوایی، امامت، پیروزی، حکیمیه، و …

– نظافت راه پله، پارکینگ و مشاعات در جنوب تهران

آزادی، جمهوری، نازی آباد، بهارستان، یاخچی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر، وحدت اسلامی، قزوین ، و …

اگر به دنبال شرکت نظافتی خوب با نیروهای جوان و کاربلد و محاسبه هزینه نظافت راه پله و قیمت نظافت راه پله شرق تهران و یا غرب و شمال وجنوب تهران هستید تمیزک به گرمی از شما استقبال میکند.همین حالا تلفن خود را بردارید و با کارشناسان شرکت ما تماس بگیرید و نظافتچی مد نظرتان را رزرو کنید.

شماره نظافتچی ساختمان

ثبت سفارش و درخواست نظافتچی راه پله

برای دریافت خدمات نظافت مشاعات و رزرو کارگر برای نظافت راه پله و دستیابی به شماره نظافتچی ساختمان با شماره  ۷۱۰۵۷۰۵۱-۰۲۱ و ۷۷۴۵۱۶۱۳-۰۲۱  تماس بگیرید. کارشناسان قسمت پشتیبانی ما از ساعت ۸ صبح الی ۱۱ شب میزبان گرم صدای شما خواهند بود.

بعد از دریافت درخواست شما و ثبت آدرس ، طبق روز و ساعت مشخص شده نظافتچی مورد نظر در همان روز اعزام میشود تا همیار و کمک شما در انجام دادن کارهای نظافت باشد.جهت رزرو همین الان با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول :

آیا تمیزک به همه مناطق تهران برای نظافت راه پله و مشاعات نیرو اعزام میکند ؟

بله. ما در تمام نقاط و محلات تهران نظافتچی های آماده به کار داریم که میتوانند برای کارهای نظافت سریعا به همه محله مورد درخواست شما اعزام شوند.

آیا باید لوازم نظافت را خودمان تهیه کنیم؟

بله. شرکت، لوازم نظافتی را همراه متخصصین خود اعزام نمیکند، چون آوردن لوازم نظافت (طی، جارو و …) در رفت و آمد نیرو اخلال ایجاد میکند و امکانپذیر نمیباشد.

آیا نظافتچی راه پله با جرم گیر و اسید و جوهرنمک هم کار میکند؟

کارپذیران جهت نظافت سطوح به هیچ وجه مجاز به استفاده از جوهر نمک و شوینده های اسیدی نیستند و در صورت استفاده تبعات آن بر عهده مشتری و کارپذیرخواهد بود

چه تضمینی بابت خدماتتان ارائه میدهید؟

این نکته را به یاد داشته باشید که وقت شما برای ما مهم است، ما هرگز وقت شما را با فرستادن نیروی نابلد هدر نمیدهیم.ولی اگر احیانا در یک ساعت اول کار از نظافتچی رضایت نداشتید می‌توانید با پشتیبانی شرکت تماس گرفته و نیرو خدماتی را با یک نیروی دیگر تعویض کنید. پشتیبانی ما در طول سفارش همواره در دسترس و آماده خدمت رسانی به شما است. در صورت بروز هرگونه مشکل با ما تماس بگیرید.

نظرات شما برای ما ارزشمند است😊 اگر خدماتی از شرکت تمیزک دریافت کرده اید، می توانید نظرات خود را در پایین صفحه بنویسید؟

خدمات نظافت راه پله - نظافت ساختمان

  • نظافت راه پله و مشاعات و پارکینگ
  • نظافت آسانسور
  • نظافت لابی
  • نظافت حیاط و پشت بام
  • گردگیری دیوار ها

شرایط رزرو نیرو در تمیزک

  • برای نظافت راه پله فقط نیروی آقا اعزام میشود
  • ثبت سفارش به معنی موافقت با شرایط و قوانین تمیزک می باشد.
  • اگر نیرو کارش را زودتر از زمان تخمین زده شده به پایان برساند، در هزینه نظافت راه پله تغییری ایجاد نمی شود.
  • لغو سرویس دو ساعت قبل از سرویس شامل هزینه ایاب و ذهاب کارپذیر تا مبلغ ۵۰ هزار تومان می گردد
  • برای نظافت شیشه از داخل و بیرون، از سرویس نظافت شیشه که توسط متخصین شیشه انجام میشود را درخواست نمایید
  • شستشوی شیشه ها فقط از داخل انجام شده و نظافت شیشه از بیرون تا جایی که با دست و بدون خروج از پنجره امکان دارد انجام می شود
  • کارپذیران جهت نظافت سطوح به هیچ وجه مجاز به استفاده از جوهر نمک و شوینده های اسیدی نیستند و در صورت استفاده تبعات آن بر عهده مشتری و کارپذیرخواهد بود
  • کارپذیران تمیزک احراز هویت شده و دارای گواهی عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد هستند و طی مراحل سختگیرانه فعالیت خود را شروع کرده اند ولی ممکن است همکاری کارپذیر با تمیزک مقطعی باشد، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با کارپذیران خودداری نمایید. توافقات خارج از سامانه بین کارپذیر و مشتریان محترم شامل پشتیبانی تمیزک نمی باشد

نظرات و پیشنهادات خود را بنویسید...


مرادی از تهرانپارس 8 دی 1401

سلام.
برای نظافت راه پله فک میکنم این سومین باره که از تمیزک نیرو میگیرم..هر 3 نفری که اومدن برای نظافت هم از لحاظ اخلاق و هم ادب و هم کاربلد بودن من از 10 ، 10 میدم…حلالشون باشه در آمدشون.
سپاس از شما…من شما را به همه دوستام که مث من مدیر ساختمونن معرفی کردم تا خیالشون راحت باشه.

محمد سلیمانی 13 فروردین 1402

من اولین بارم بود که از شما برای نظافت ساختمان نیرو درخواست دادم. خدارو شکر که عالی بود و به موقع اومدن و همه کارها رو بدون نقص انجام دادن.
من برای نظافت راه پله تمیزک را به همه پیشنهاد میدم.کارشون حرف نداره.با تشکر
محمد سلیمانی از نارمک

غلامعلی توسلی 19 شهریور 1402

سلام.
من برای نظافت راه پله غرب تهران از تمیزک نظافتچی راه پله گرفتم و کارشون واقعا عالی بود.
نیازی نبود من بهشون بگم چیکار کنن، خودش همه کارهارو انجام داد.
من واقعا راضی هستم. ممنون از تمیزک

    آقای تمیز 19 شهریور 1402

    سلام جناب توسلی
    خیلی خوشحالیم که از نظافت راه پله تمیزک استفاده کردید.
    باعث افتخار ماست که از خدمات ما راضی هستید.

ترانه 9 دی 1402

از قیمتهاتون واقعا راضی هستم . اینطور نیست که یه نفر بیاد سرو وضع زندگی آدم رو ببینه و بعد هر چقدر دلش خواست قیمت بده . این که رو قیمتهاتون نظارت دارید خوبه.
من سرویس نظافت راه پله گرفتم و خواستم که موتورخونه و پشت بوم هم نظافت بشه .دقیقا طبق تعرفه ای که توی سایت بود پرداخت رو انجام دادم و راضی هم بودم

خانم ایمانی 20 دی 1402

از کارگر نظافت راه پله ای که برامون فرستادید کمال تشکر دارم. بسیار انسان محترم و دلسوزی بودن و خداروشکر همه ساختمان راضی بودند. سپاس از تمیزک. خدا حفظتون کنه

صابر نامدار مدیر ساختمان 21 بهمن 1402

اگر به دنبال شرکت خدماتی نظافتی معتبر جهت نظافت راه پله در تهران با قیمت نظافت راه پله منصفانه هستید حتما پیشنهاد میشه از نیروهای تمیزک کمک بگیرید. با سپاس از خدمات شما

مریم مرادنیا 12 فروردین 1403

سلام. از نظافتچی ساختمان آقای رادنیا که برای نظافت راه پله اومدن بسیار راضی بودیم. مادرم امروز کلی دعاشون کردن. ساختمون خیلی تمیز شده.ممنون از تمیزک

نظافت راه پله با نظافتچی ساختمان آقا حرفه ای✔️【قیمت ۱۴۰۳】 را شروع کنید

ثبت درخواست خدمت
سفارش و مشاوره 021-77451613

با خدمات ما
آسوده خاطر باشید