معرفی
تمیزک سامانه فروش خدمات درب منزل میباشد، با گسترهای از خدمات متنوع برای تمام افراد و هر ردة سنی که در دنیای پرمشغله امروز بتوانند برای انجام خدمات موردنیازشان، دسترسی راحت و توام با اطلاعات دقیق و صحیح به افراد مطمئن و توانمند داشته باشند. دامنه خدمات تمیزک تمامی خدمات قابل ارائه درب منزل اعم از نظافت منزل، نظافت ساختمان و مشاعات، نظافت شیشه و جابجایی، و … میباشد. این توافقنامه بین سامانه تمیزک متعلق به شرکت تمیزکاران هوشمند کیمیا (شماره ثبت : ۶۲۰۲۸۰) با نام اختصاری تمیزک و کاربران گرامی منعقد میگردد که هدف از آن ایجاد محیطی امن است تا کاربران سرویسگیرنده بتوانند با استفاده از امکانات اینسایت، اقدام به استفاده از سرویسهای ارائه شده توسط کارپذیران نمایند. تمیزک برای تسهیل در ارایه خدمات به مشتریان طراحی گردیده، و تحت شرایط زیر خدمات مربوطه را ارائه مینماید؛ لذا این شرایط بهعنوان یک قرارداد الزامآور بر روابط بین کاربران، مشتریان و شرکت تمیزکاران هوشمند کیمیا حاکم خواهد بود. بر این اساس، ضروری است پیش از استفاده از خدمات تمیزک، این شروط را به دقت مطالعه فرمایید. استفاده از خدمات تمیزک بهمنزلهی قبول تمامی شرایط ذیل است و هرگونه ادعا یا اعتراض آتی در این خصوص را بلا اعتبار مینماید.
تعاریف
بهطورکلی واژههای کلیدی تعریف شده در متن شرایط و ضوابط تمیزک مشتمل بر موارد کارپذیر، سرویسگیرنده، تمیزک، سرویس میباشد و مفهوم هر یک به قرار ذیل میباشد:
• کارپذیر: منظور شخص حقیقی یا حقوقی بوده که با تمیزک همکاری مینماید و ارائهدهنده سرویس به سرویسگیرنده میباشد.
• سرویسگیرنده: منظور کاربر یا استفادهکننده از سرویسهای ارائه شده در تمیزک میباشد.
• تمیزک: نام و علامت تجاری متعلق به شرکت تمیزکاران هوشمند کیمیا میباشد که از طریق سامانه، سایت،وباپ و خدمات تلفنی که در اختیار مشتریان و کارپذیران قرارداده شده است، به ارائه خدمات هوشمند میپردازد.
• سرویس: نیازها و انتظارات مورد نیاز سرویسگیرنده.
• کاربر: هر شخص حقیقی یا حقوقی استفادهکننده از تمیزک فارغ از ماهیت سرویسدهنده یا سرویسگیرنده بودن وی.
حساب کاربری
• سرویسگیرنده در تمیزک میپذیرد که شرایط و ضوابط تمیزک را بهصورت کامل مطالعه کرده و پذیرفته است. این قوانین ممکن است در طول زمان تغییر کند، استفاده مستمر سرویسگیرندگان از تمیزک به معنیپذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات تمیزک است.
• برای استفاده از تمیزک لازم است که هر کاربر یک حساب کاربری در تمیزک بسازد. تنها افرادی که بیش از ۱۸ سال سن داشته باشند و واجد اهلیت قانونی باشند میتوانند اقدام به ساختن حساب کاربری در تمیزک کنند. برای استفاده از تمیزک سرویسگیرنده باید نام، نام خانوادگی و شماره همراه خود را در نرمافزار تمیزک ثبت کند.
• سرویسگیرنده میپذیرد اطلاعات خود را به صورت صحیح و بهروز در تمیزک وارد کند.
• سرویس گیرنده مسئولیت صحت اطلاعات مندرج در حساب کاربری را میپذیرد و متعهد میشود که در صورت تغییر در هر بخش از این اطلاعات، حساب کاربری خود را در تمیزک بهروز نماید. وارد کردن اطلاعات نادرست و غیردقیق ممکن است منجر به محرومیت سرویس گیرنده از خدمات تمیزک شود و وی نمیتواند به این موضوع معترض گردد.
• هر فرد تنها میتواند یک حساب کاربری بهعنوان سرویسگیرنده در تمیزک داشته باشد.
• مسئولیت کلیه فعالیتهایی که از طریق حساب کاربری سرویس گیرنده در تمیزک انجام میشود مطلقا به عهده سرویسگیرنده است.
• مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری از جمله نام کاربری و رمز عبور به عهده سرویسگیرنده است. در صورت مفقود شدن یا دزدیده شدن اطلاعات حساب کاربری، سرویسگیرنده موظف است دراسرعوقت موضوع را به اطلاع تمیزک برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاعرسانی به تمیزک انجام نشده است مسئولیت کلیه فعالیتهایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام میشود به عهده سرویس گیرنده خواهد بود.
• کاربر میپذیرد که قرارداد حاضر یک قرارداد قابل رجوع و جایز از سوی تمیزک است و تمیزک میتواند هر زمان تنها به صلاحدید خود و بدون نیاز به تدارک هیچگونه دلیلی، یک حساب کاربری را مسدود کند و مانع استفادهی کاربر از خدمات تمیزک گردد.
• سرویس گیرنده متعهد است از اطلاعاتی که در نتیجهی استفاده از خدمات تمیزک کسب نموده است (مانند اطلاعات تماس کارپذیر و …) خارج از سامانه تمیزک استفاده نکرده، از ارسال درخواست مستقیم سرویس خارج از سامانه تمیزک اجتناب نماید.
استفاده از تمیزک
• شماره پشتیبانی تمیزک ۷۱۰۵۷۰۵۱ – ۰۲۱ را بهخاطر بسپارید، در صورت بروز هر موردی با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.
• تمیزک مستقیما هیچ سرویسی ارائه نمی کند و هیچگونه رابطه کارگر و کارفرمایی بین شرکت و کارپذیران وجود ندارد و تنها نقش تسهیل کننده و پل ارتباطی بین مشتری و کارپذیر را خواهد داشت. کارپذیر و مشتری در قبال ثبت سرویس، پذیرش سرویس و انتخاب کارپذیر و همینطور انصراف از سرویس مختار هستند و تمیزک هیچ نقشی در توافق صورت گرفته میان مشتری و کارپذیر ندارد. لذا هر سفارشی که در قالب سامانه تمیزک ثبت می گردد یک قرارداد مستقل بین مشتری و کارپذیر بوده و تمیزک هیچ مسئولیتی در قبال خسارات احتمالی مستقیم، اتفاقی، تبعی، غیر مستقیم و کیفری، ناشی از توافقات صورت گرفته ندارد و تنها زمینه ساز انعقاد این قرارداد میان مشتری و کارپذیر است.
• با توجه به این که در خدمات تلفنی، درخواست سرویس در بستر نرمافزارهای تمیزک ارسال میشود و از این حیث هیچ تفاوتی با سایر سرویس های انجام شده در سامانه تمیزک ندارد، حقوق و مسئولیتهای تمیزک در این خدمات مشابه سایر سرویسها میباشد.
• کارپذیران تمیزک احراز هویت شده و دارای گواهی عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد هستند و با ارایه مدارک تخصصی و طی مراحل سختگیرانه فعالیت خود را با تمیزک شروع کرده اند ولی ممکن است همکاری کارپذیر با تمیزک مقطعی باشد، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی تمیزک با کارپذیران خودداری نمایید و در صورت هماهنگی مشتری با کارپذیر، خارج از روال سامانه تمیزک، سامانه تمیزک هیچ گونه مسئولیتی را از لحاظ امنیتی و … بر عهده نخواهد داشت.
• سرویسگیرنده متعهد است در صورت داشتن هرگونه تقاضای نامتعارف و هرگونه پرنده یا حیوانات دیگر در منزل، موضوع را قبل از توافق بر انجام کار به کارپذیر اعلام کند در غیر این صورت چنانچه پس از پذیرش درخواست خدمت و عزیمت کارپذیر به محل، مواجه با موارد فوق شود، مجاز به لغو (امتناع از انجام) سفارش بوده و مسئولیت جبران خسارات وارده برعهدۀ سرویسگیرنده است.
• کارپذیران تمیزک تایید صلاحیت شده و دارای گواهی عدم سوء پیشینه هستند و حضور مشتری در محل انجام کار الزامی نیست. ولیکن برای اطمینان بیشتر لطفا قبل از شروع به کار کارپذیر مطمئن شوید اشیاء و اجسام با ارزش در دسترس قرار ندارند.
• با استفاده از سرویس تمیزک، کارپذیر و سرویسگیرنده میپذیرند که از تمیزک برای انجام هیچ فعالیت غیرقانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران یا مخالف با عرف جامعه استفاده نکند.
• سرویس گیرنده تعهد مینماید در محل مورد نظر برای انجام سرویس که با کارپذیر جهت انجام سرویس هماهنگ نموده است، هیچگونه کالای ممنوعه نظیر مشروبات الکلی، مواد مخدر، اسلحه، وسایل قمار و … موجود نمی باشد.
• سرویسگیرنده متعهد میشود هیچگاه از تمیزک به صورتی که به آن یا شرکای آن صدمهای وارد کند استفاده نکند.
• با استفاده از سرویس تمیزک کاربر میپذیرد که در حین انجام خدمت، کارپذیر را وسیلهای برای تبلیغات و بازاریابی کالاهای شخصی خود قرار ندهد و از هرگونه معرفی و عرضۀ محصولات شخصی و یا محصولات متعلق به دیگران خودداری کند.
• کاربران پذیرفتهاند که تمیزک بهعنوان یک سامانه خدمت عمل کرده و دو طرف را به هم معرفی و مرتبط مینماید. مسئولیت هرگونه آسیب به اموال طرفین بر عهده فرد خاطی بوده و طرفین میتوانند در مراجع ذیصلاح حقوقی و قضایی علیه یکدیگر اقامه دعوی نمایند.
• مسئولیت تأمین اینترنت و سختافزار لازم و همچنین پرداخت هزینههای مربوط به آنها برای استفاده از تمیزک به عهده سرویسگیرنده است. تمیزک نسبت به اجرا شدن سرویس ارائه شده روی همه دستگاهها یا همه شبکههای ارتباطی (اینترنت، شبکه تلفن همراه و …) تضمینی نمیدهد.
• سرویسگیرنده میپذیرد انتخاب سرویس و شرایط و ضوابط آن و همچنین کارپذیر و قیمت و شرایط آن به عهده خود بوده و تمیزک نقش کاتالیزور و تسهیل گر را در این فرایند ایفا میکند.
• در صورت نیاز به فاکتور در زمان ثبت سفارش و یا بعد از آن، با مراجعه به جزئیات سفارش، ایمیل خود را در بخش ارسال فاکتور وارد نمایید تا رسید پرداخت برای شما ارسال گردد. در صورت نیاز به فاکتور رسمی این موضوع را قبل از شروع سفارش به کارپذیر اعلام نمایید. تمیزک مستقیما هیچ سرویسی ارائه نمی کند و مبادلات مالی بین مشتری و کارپذیر صورت می گیرد، بنابراین تمیزک امکان صدور فاکتور رسمی برای شما را نخواهد داشت.
• سرویسگیرنده متعهد میشوند پس از اتمام سرویس از هیچ بخش از اطلاعاتی که در نتیجه استفاده از تمیزک، از کارپذیر کسب کرده است هیچگونه استفادهای نکند. طبعاً ذخیره کردن اطلاعات کارپذیر در دستگاه تلفن همراه یا به هر شیوه دیگری نیز مغایر با قوانین تمیزک خواهد بود. سرویسگیرنده متعهد میشوند فقط در شرایط ضروری از اطلاعات کارپذیر استفاده کند. استفاده کارپذیر و سرویسگیرنده از این اطلاعات باید مطابق با عرف جامعه و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.
• کاربر میپذیرد متن حریم شخصی تمیزک (در سایت تمیزک) را مطالعه کرده و مورد قبول ایشان است.
• سرویس گیرنده می بایست پس از پایان کار و انجام سرویس به صورت کامل، محل انجام سرویس را بررسی نماید و چنانچه ایرادی در کار مشاهده می کند به کارپذیر اعلام نماید، در اینصورت کارپذیر میتواند قبل از ترک محل شما، اقدام به رفع ایراد نموده و نظر شما را جلب نماید و در صورت بروز هر گونه مشکل و یا امتناع کارپذیر، در اسرع وقت این مورد را به پشتیبانی اطلاع دهید.
• در صورت وجود مستنداتی مبنی بر ارتکاب جرم، خسارت و یا هر موضوع مجرمانه، لطفا در اسرع وقت واحد رسیدگی به شکایات تمیزک را مطلع نمایید. پشتیبانی تمیزک در اسرع وقت و حداکثر ظرف 48 ساعت پس از اطلاع شما، پیگیری این موضوع را انجام خواهد داد. در صورت عدم وجود مستندات این اتهام قابل اثبات و پیگیری نخواهد بود.
• در صورت خسارت دیدن لوازم سرویس گیرنده، سرویس گیرنده می بایست حداکثر تا 48 ساعت بعد از وقوع حادثه نسبت به اعلام خسارت اقدام کند. وقوع حادثه نیز حداکثر میتواند 14 روز بعد از اتمام کار باشد. در غیر این صورت، یعنی گذشت بیش از 14 روز از پایان کار و یا 48 ساعت از وقوع خسارت، این شکایت قابل رسیدگی نخواهد بود. هنگام وقوع خسارت تا زمان مراجعه کارشناس، سرویس گیرنده نباید دست به تغییر صحنه و از بین بردن نشانههای وقوع خسارت بزند تا بتوان خسارت را بررسی کرد.
• حداکثر اگر طی 14 روز از پایان کار سرویس گیرنده متوجه شود که عیب موردنظر به طور کامل رفع نشده یا مجدداً بازگشته است میتواند این موضوع را به پشتیبانی تمیزک اعلام نماید و کارپذیر موظف به مراجعه مجدد و حل نهایی موضوع است. چنانچه در این مرحله لازم باشد که جنس از محل خارج شود و به کارگاه کارپذیر منتقل شود، سرویس گیرنده باید سفارش مجدد ثبت نماید تا برای پیگیریهای آتی دچار مشکل نشود.
• درصورتیکه به هر دلیل سرویس گیرنده نظر یا میانجیگری کارشناسان تمیزک را قبول نکند، طرفین تلاش خواهند کرد تا اختلاف خود را بهصورت مسالمتآمیز و از راه گفتوگو حلوفصل نمایند. در صورت عدم موفقیت، اختلاف از طریق مراجعه به مراجع قضایی تهران حلوفصل خواهد شد. درصورتیکه مراجع قضایی نظر کارشناس تمیزک را تأیید کند سرویس گیرنده میپذیرد که کلیه هزینه های کارشناسی و دعاوی را پرداخت کند.
• در صورت لغو سفارش، در صورت انجام شدن بخشی از سفارش از جمله ارسال کارپذیر و غیره هزینة خدمت انجام شده درحد متعارف در حمایت از کارپذیر از مشتری اخذ خواهد شد.
تبصره: لغو سفارش و استرداد هزینهها پس از خدمترسانی ممکن نبوده و مشتری موظف به پرداخت هزینهها میباشد.
• در صورت لغو سفارش، آن سفارش شامل هیچگونه پشتیبانی نبوده و تمیزک هیچ مسئولیت حقوقی، مدنی و کیفری در خصوص پشتیبانی، خسارات یا حوادث احتمالی ندارد.
• دادن وعدههای غذایی (ناهار و شام) از سوی مشتری اجباری نیست و مشتریان بر اساس منش خود در این خصوص مخیر میباشند، همچنین برای درخواستهای روزانه یا ۸ ساعته نظافت مدت ۳۰ دقیقه بهمنظور صرف ناهار و نماز در نظر گرفته میشود.
• سرویس های تمیزک در صورت انجام شامل هیچگونه هزینه ایاب و ذهاب نیست و سرویس گیرنده می تواند قبل از انتخاب و یا مراجعه کارپذیر از دو طریق از قیمت سرویس مورد نظر خود مطلع شود. از طریق لیست تعرفه های قیمتی که در هنگام مشاهده سرویس قابل مشاهده است و همینطور از طریق ارتباطی که با کارپذیر مورد نظر برقرار می کنید. لذا در صورتی که پس از مراجعه کارپذیر به دلایلی نظیر عدم حضور سرویس گیرنده، عدم توافق قیمتی، انصراف سرویس گیرنده، به دلیل شرایط فنی و یا دلایل این چنینی سرویس لغو گردد، مبلغ ایاب و ذهاب به کارپذیر تعلق می گیرد. سرویس های گروه نظافت و پذیرایی که ساعت اتمام سرویس بعد از ساعت 8 شب باشد، مبلغ ایاب و ذهاب به کارپذیر تعلق می گیرد.
هزینه ها و پرداخت
• سرویسگیرنده آگاه است که استفاده از تمیزک میتواند هزینههایی برای او داشته باشد.
• سرویسگیرنده میپذیرد هزینۀ سرویس از قبل از طرف کارپذیر مشخص میشود و پس از استفاده از آن اعتراضی نسبت به هزینۀ سرویس نمیتواند داشته باشد.
• امکان استرداد هزینههایی که سرویسگیرنده یا کارپذیر احیاناً به تمیزک میپردازد وجود ندارد.
• پرداخت هزینه سرویس فقط بهصورت نقدی و مستقیم توسط سرویسگیرنده به کارپذیر داده میشود و تمیزک نقشی در این تراکنش مالی نخواهد داشت.
• سرویس گیرنده می بایست پس از پایان کار و انجام سرویس به صورت کامل، محل انجام سرویس را بررسی نماید و چنانچه ایرادی در کار مشاهده می کند به کارپذیر اعلام نماید، در اینصورت کارپذیر میتواند قبل از ترک محل سرویس گیرنده، اقدام به رفع ایراد نموده و نظر سرویس گیرنده را جلب نماید و در صورت بروز هر گونه مشکل و یا امتناع کارپذیر، این مورد را در اسرع وقت به پشتیبانی اطلاع دهید.
• سرویسگیرنده میپذیرد هیچ وقت درخواست سرویس از تمیزک را ارسال نکند مگر اینکه قصد استفاده از سرویس را داشته باشد. سرویسگیرنده اگر پس از ارسال درخواست سرویس و پذیرش درخواست توسط کارپذیران، سرویس را لغو کند، یا در مکان مشخص شده و در زمان مشخص حضور پیدا نکند با توجه به عدم رعایت مقررات مربوط که منجر به عدم حفظ شهرت کاری و اعتبار تمیزک میشود، تمیزک ممکن است هزینهای به عنوان جریمه از اعتبار او کسر یا از نامبرده وصول کند. همچنین تمیزک مجاز است از اعتبار کارپذیرانی که پس از قبول یک سرویس، سرویس را لغو میکنند یا پس از پذیرش سرویس در مکان مشخص شده حضور پیدا نمیکنند، باتوجهبه عدم رعایت مقررات مربوط که منجر به عدم حفظ شهرت کاری و اعتبار تمیزک میشوند هزینهای بهعنوان جریمه از اعتبار آنها کسر یا از نامبرده وصول کند.
• سرویس گیرنده مسئولیت اخذ کلیه مجوزهای لازم از ارگان ها و سازمان های مربوطه، ساختمان و … برای انجام سرویس توسط کارپذیران را بر عهده داشته و در صورت بروز مشکل و یا توقف در حین انجام کار، می بایست کلیه هزینه های متعهد شده ناشی از توقف در انجام کار را به کارپذیر را پرداخت نماید.
• در خصوص هرگونه خسارت جانی یا مالی که در نتیجه اتفاقات حین اجرای سرویس توسط کارپذیر یا سرویسگیرنده رخ میدهد، تمیزک مسئولیتی نداشته و نخواهد داشت.
• مسئولیت رعایت کلیه قوانین و مقررات نافذ بر کسب و کار کارپذیر اعم از کسب مجوزهای قانونی و امور مالیاتی و … عهده وی بوده و تمیزک مسئولیتی دراینخصوص نخواهد داشت.
محدودیت مسئولیت
• سرویسگیرنده میپذیرد که تمیزک پیمانکار نهایی نیست، بلکه تنها یک خدمات تلفنی و نرمافزاری بر پایه وب است که ارتباط بین سرویس دهندگان و سرویسگیرندگان را جهت توافق بر انجام یک سرویس فراهم میکند. لذا هر سرویسی که کارپذیر به سرویسگیرنده ارائه میدهد باید بهعنوان یک قرارداد لازم مستقل بین ایشان در نظر گرفته شود. تمیزک هیچگونه مسئولیتی در قبال مسائلی که در حین ارائه سرویس ممکن است اتفاق بیفتد، ندارد.
• کاربر میپذیرد مسئولیت تمامی خطرها و اتفاقاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از تمیزک یا سایر سرویس مرتبط با تمیزک، برای کاربر به وجود بیاید به عهده کاربر است. تمیزک هیچ مسئولیتی در قبال مشکلاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از تمیزک توسط یک کاربر، برای کاربران یا افراد دیگر ایجاد شود از جمله ازبینرفتن دادهها، مصدومیتهایی که به افراد وارد میشود، یا صدمههایی که به داراییهای افراد وارد میشود به عهده ندارد.
• تمیزک هیچ تضمینی در خصوص کیفیت سرویس، زمان ارائه سرویس و یا کیفیت و سلامت محصولاتی که با استفاده از سرویسهای تمیزک خریداری شود ارائه نمیدهد.
• تمیزک با پیگیریهای مداوم و نظارت کامل بر نظرات مشتریان در خصوص خدمات ارائه شده، سعی در فراهم ساختن بستری شفاف و سرعت بخشیدن و تسهیل سفارشگذاری دارد. لیکن باید در نظر داشت، باتوجه به نسبی بودن مفهوم کیفیت و مجزا بودن قرارداد سرویسگیرنده با کارپذیر از توافقات تمیزک با کاربران، تمیزک هیچگونه مسئولیتی اعم از مدنی و کیفری در قبال نوع و میزان کیفیت سرویس ارائه شده و وقایع و مشکلات احتمالی آتی آن، در مقابل کاربران و اشخاص ثالث نخواهد داشت.
• هیچگونه رابطهای بین کارپذیر و تمیزک از قبیل کارگری – کارفرمائی، پیمانکاری و یا هرگونه عناوین دیگری را که بار قانونی برای تمیزک را داشته باشد ندارد و صرفاً یک پلتفرم واسط جهت معرفی انواع خدمات میباشد.
• خدمات تمیزک با مشارکت خدمات افراد حقیقی و حقوقی دیگری ارائه میشود که تمیزک کنترل صددرصد روی سرویس دهندگان ندارد؛ لذا سرویسگیرنده میپذیرد که این خدمات قوانین استفاده و مقررات مختص خود را دارند و تمیزک مسئولیتی در خصوص قوانین و خدمات این شرکتها ندارد.
• تمیزک مسئولیتی در قبال کالاها یا اشیایی که سرویسگیرنده ممکن است در حین انجام سرویس توسط کارپذیر گم کنند ندارد، هرچند همکاری لازم برای یافتن اشیاء گم شده توسط تمیزک صورت خواهد گرفت.
• مسئولیت هر لینک، مطلب و ادعایی مربوط به تمیزک که بهواسطة اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر در سایت، بلاگ یا شبکههای اجتماعی و سایر رسانهها منتشر میشود، با درج کننده میباشد و تمیزک مسئولیتی در قبال موارد مندرج نخواهد داشت.
قطع همکاری
تمیزک در شرایطی که به هر دلیل به این نتیجه برسد حضور یک کاربر (کارپذیر یا سرویسگیرنده) میتواند برای تمیزک یا مشتریان خطرناک باشد یا مطلوب نباشد حق حذف دسترسی کاربر مذکور به تمیزک را دارد.
توافق از راه دور
• کاربر توافق میکند جهت مبادله آسان اطلاعات، کلیه تغییرات و الحاقیههای قوانین و مقررات حاضر اعم از تغییر و اضافهکردن شروط آن، ارسال اخطاریه و ابلاغیههای مربوط به تمیزک، از طریق سامانه تمیزک به عمل آید و کاربر ضمن پذیرش اطلاع از شرط و روند اجرایی آن موافقت خود را نسبت به اعمال شرط مذکور اعلام میکند.
• مسئولیت حفظ و حراست از حساب کاربر برعهده کاربر بوده و کاربر ضمن پذیرش این مسئولیت، کلیه داده پیامهای صادره از طریق حساب کاربری مذکور را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده پیامهای ارسال شده از ناحیه نامبرده غیر قابل استماع و مردود است.
• کاربر میپذیرد هرگونه رویه، اشکال، عبارات مبین تأیید و اعلام قبولی و تصدیق داده پیامهای صادره از طرف تمیزک به منزله امضا الکترونیکی و قبولی محسوب میشود و هر گونه ادعائی نسبت به امضا و قبولی مذکور غیر قابل استماع و مردود است.
• کاربر با عضویت در تمیزک قصد و اراده خود را نسبت به پذیرش انعقاد هرگونه اقدام و عمل حقوقی از جمله عقود و معاملات از راه دور و از طریق سیستم رایانهای و الکترونیکی اعلام میکند.
حریم خصوصی
• پس از انتخاب کارپذیر مورد نظر و قبل از شروع کار حتماً در خصوص مدت زمان انجام کار، قیمت و هزینه کار شامل اجرت و جنس مورد نظر و همینطور شرح دقیق سرویس موردنظر خود، با کارپذیر توافق نمایید. حتما در هنگام انجام کار به شرایط عرف ایمنی توجه داشته باشید.
• مدارک کارپذیران تمیزک در ابتدای همکاری دریافت شده است و با ارائه مدارک تخصصی و طی مراحل سختگیرانه فعالیت خود را با تمیزک شروع کردهاند ولی ممکن است همکاری کارپذیر با تمیزک مقطعی باشد، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی تمیزک با کارپذیران خودداری نمایید و در صورت هماهنگی مشتری با کارپذیر، خارج از روال سامانه تمیزک و عدم ثبت سرویس توسط مشتری در سامانه، تمیزک هیچگونه مسئولیتی را از لحاظ امنیتی، پشتیبانی و … بر عهده نخواهد داشت.
• تمیزک مستقیماً هیچ سرویسی ارائه نمیکند و هیچگونه رابطه کارگر و کارفرمایی بین شرکت و کارپذیران وجود ندارد و تنها نقش تسهیلکننده و پل ارتباطی بین مشتری و کارپذیر را خواهد داشت. کارپذیر و مشتری در قبال ثبت سرویس، پذیرش سرویس و انتخاب کارپذیر و همینطور انصراف از سرویس مختار هستند و تمیزک هیچ نقشی در توافق صورتگرفته میان مشتری و کارپذیر ندارد؛ لذا هر سفارشی که در قالب سامانه تمیزک ثبت میگردد یک قرارداد مستقل بین مشتری و کارپذیر بوده و تمیزک هیچ مسئولیتی در قبال خسارات احتمالی مستقیم، اتفاقی، تبعی، غیرمستقیم و کیفری، ناشی از توافقات صورتگرفته ندارد و تنها زمینهساز انعقاد این قرارداد میان مشتری و کارپذیر است.
• در صورت نیاز به فاکتور در زمان ثبت سفارش و یا بعد از آن، با مراجعه به جزئیات سفارش، ایمیل خود را در بخش ارسال فاکتور وارد نمایید تا رسید پرداخت برای شما ارسال گردد. در صورت نیاز به فاکتور رسمی این موضوع را قبل از شروع سفارش به کارپذیر اعلام نمایید. تمیزک مستقیماً هیچ سرویسی ارائه نمیکند و مبادلات مالی بین مشتری و کارپذیر صورت میگیرد، بنابراین تمیزک امکان صدور فاکتور رسمی برای شما را نخواهد داشت.
• مشتری گرامی لطفاً پس از پایان کار و انجام سرویس بهصورت کامل و پیش از پرداخت نهایی، محل انجام سرویس را بررسی نمایید و چنانچه ایرادی در کار مشاهده میکنید به کارپذیر اعلام نمایید، در این صورت کارپذیر می تواند قبل از ترک محل شما، اقدام به رفع ایراد نموده و نظر شما را جلب نماید و در صورت بروز هرگونه مشکل و یا امتناع کارپذیر، کد پیگیری را به کارپذیر اعلام نکنید و این مورد را به پشتیبانی اطلاع دهید.
• توجه نمایید که سرویس های تمیزک در صورت انجام شامل هیچگونه هزینه ایاب و ذهاب نیست و شما می توانید قبل از انتخاب و یا مراجعه کارپذیر از دو طریق از قیمت سرویس موردنظر خود مطلع شوید. از طریق لیست تعرفههای قیمتی که در هنگام مشاهده سرویس میتوانید مشاهده نمایید و همینطور از طریق ارتباطی که با کارپذیر موردنظر برقرار میکنید؛ لذا درصورتیکه پس از مراجعه کارپذیر به دلایلی نظیر عدم حضور مشتری، عدم توافق قیمتی، انصراف مشتری، به دلیل شرایط فنی و یا دلایل اینچنینی سرویس لغو گردد، مبلغ ایاب و ذهاب به کارپذیر تعلق میگیرد، همچنین در سرویسهای گروه نظافت بعد از ساعت 8 شب کمک هزینه ایاب و ذهاب به کارپذیر تعلق خواهد گرفت.
• کارپذیران تمیزک تایید صلاحیت شده و دارای گواهی عدم سوء پیشینه هستند و حضور مشتری در محل انجام کار الزامی نیست. ولیکن برای اطمینان بیشتر لطفا قبل از شروع به کار کارپذیر مطمئن شوید اشیاء و اجسام با ارزش در دسترس قرار ندارند.
• هنگام مراجعه کارپذیر، حتما از او کارت شناسایی خواسته و با مشخصات درج شده در معرفی نامه مقایسه کنید. در صورت عدم تطابق، لطفا از ورود فرد به منزل یا محل کارتان جلوگیری کنید و بلافاصله تمیزک را مطلع سازید.
• ممکن است پیشنهادی در خصوص لغو سفارش برای کاهش هزینه دریافت کنید، قابل اشاره است که پورسانت سرویسها مبلغی بسیار پایین از سرویس میباشد و در صورت لغو سفارش، آن سفارش شامل هیچگونه پشتیبانی نبوده و تمیزک هیچ مسئولیت حقوقی، مدنی و کیفری در خصوص خسارات یا حوادث احتمالی ندارد.
• حتما در پایان سرویس به کارپذیر مربوطه امتیاز دهید و تجربه خود را از کارپذیر با سایر مشتریان به اشتراک بگذارید.
جمع آوری اطلاعات
• اطلاعاتی که شما مستقیماً در تمیزک ثبت میکنید:
بخشی از اطلاعاتی که تمیزک ذخیره میکند اطلاعاتی است که شما به صورت مستقیم در فرایند ثبتنام، ارسال درخواست سرویس، تماس با مرکز تماس و یا روشهای مشابه در سیستم ثبت میکنید. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، شماره تلفن ثابت، آدرس، و اطلاعاتی از این دست میشود.
• اطلاعاتی که در نتیجه استفاده شما از سرویس ذخیره میشود:
علاوه بر اطلاعاتی که شما بهصورت مستقیم در سیستم ثبت میکنید، برخی از اطلاعاتی که در نتیجه استفاده شما از سرویس تولید میشود نیز در تمیزک ذخیره میشود.
نحوه استفاده از سرویس: تمیزک اطلاعات مربوط به نحوه استفاده کاربران از سایت تمیزک را ثبت میکند. از این اطلاعات برای بهینهسازی کیفیت سرویس استفاده میشود.
• تمیزک متعهد میگردد، دادهها و اطلاعات کاربران را به اشخاص ثالث اعم از حقیقی و یا حقوقی با مقاصد تجاری و غیرتجاری خارج از حیطه خدمات فوقالذکر، بدون کسب رضایت صاحبان آن افشا ننماید.
تبصره: در صورتی که مقامات قضایی و یا اداری به حکم قانون، دادهها و یا اطلاعات مربوط به کاربر یا کاربران خاصی را از تمیزک مطالبه نمایند، شرکت مطابق با قانون موظف به افشای آنها به مقامات صالح میباشد.
• اطلاعاتی که در تمیزک ذخیره میشود در موارد زیر ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد:
• ارائه، نگهداری و بهبود کیفیت خدمات
• برقراری ارتباط بین کارپذیر و سرویسگیرنده جهت تسهیل فرآیند. به طور مثال کارپذیر میتواند با شماره تلفن همراه سرویسگیرنده برای پیداکردن وی استفاده نماید و یا برای دسترسی به محل انجام سرویس دسترسی به لوکیشن سرویس گیرنده داشته باشد.
• ارتباط تمیزک با سرویسگیرنده جهت اطلاعرسانی
• شخصیسازی سرویس برای هر سرویسگیرنده شامل ارائه پیشنهادهای ویژه
توافقات نهائی
• سرویس گیرنده تصدیق مینمایند که «شرایط و قوانین استفاده از خدمات هوشمند تمیزک برای سرویس گیرنده» را بهطور کامل مطالعه نموده، از مفاد و شرایط آن آگاهی کامل داشته و نسبت به اعمال تمامی این شرایط رضایت دارند و نسبت به مفاد آن ملتزم میباشند. تبصره توجه: هرگونه علامت، تیک، عدد، کلمه، تصویر یا نشان الکترونیک که مثبِت هویت امضاکننده باشد و به این سند یا سایر اسناد صادره در این زمینه ملحق شود بهمنزله امضای الکترونیک و همانند امضای دستنویس واجد اعتبار خواهد بود و امضاکننده را به مفاد سند ملتزم مینماید.
• در مواردی که متن حاضر، صراحتاً یا ضمناً حاوی حکمی نباشد، مراتب تابع عرف رایج در این صنعت میباشد.