نیاز به خدمات نظافت منزل در تهران دارید؟
همین حالا با کارشناسان تمیزک تماس بگیرید و نظافتچی آقا یا خانم مورد نظرتان را برای نظافت منزل و ساختمان خود رزرو کنید.

نظافت راه پله ارزان (تعرفه نظافت راه پله 1402)

نظافت راه پله در غرب تهران

نظافت راه پله و پارکینگ ، نظافت محوطه، لابی و پشت بام، نظافت مشاعات، جزئی از برنامه نظافت ساختمان است. برخی از ساختمان های اداری یا مسکونی دارای سرایداری هستند و سرایدار همه کارهای نظافت مشاعات را انجام می دهد ولی در بسیاری از ساختمان های مسکونی امور نظافتی توسط شرکت های نظافت ساختمان انجام می شود. تمیز کردن فضای داخلی و قسمت های مشاع ساختمان هر دو در حفظ بهداشت محیط زندگی تاثیرگذار است. برای داشتن فضای تمیز و پاکیزه نظافت فضاهای عمومی را هم همچون نظافت منزل جدی بگیرید.

برنامه نظافت ساختمان

لیست کارهای نظافتی ساختمان شامل جاروکشی، تی کشی، شستشو، گردگیری و به طور کلی نظافت ساختمان است. نظافت محوطه ساختمان از درب ساختمان تا پشت بام در حیطه کاری کارگر نظافتچی قرار دارد. به طور کلی نظافت محوطه شامل جارو کردن و شستن حیاط و پارکینگ هم می شود. نظافت راهروها و پله نیز علاوه بر جارو کردن، گردگیری نرده ها و پاک کردن شیشه های داخلی را نیز شامل می شود. همه این موارد توافقی و طبق برنامه نظافت ساختمان انجام می شود.

نظافت راه پله در تهران

خدمات نظافت پله و مشاعات یکی از سرویس های محبوب تمیزک برای شهروندان تهرانی است که توسط نظافتچی آقا انجام می شود. همیاران تمیزک در همه محله های تهران درب منزل یا محل کار مراجعه می کنند و تمیزکاری ها را طبق توافق قبلی انجام می دهند. برای ثبت سفارش و اطلاع از هزینه نظافت راه پله و مشاعات با ما تماس بگیرید. خدمات نظافت ساختمان در مناطق زیر فعال است:

نظافت راه پله در شمال تهران

حتما بخوانید : شرکت خدماتی تهرانپارس

نظافت راه پله شمال تهران

خدمات نظافت ساختمان شمال تهران برای مناطق کامرانیه،زعفرانیه، اقدسیه، قیطریه، فرمانیه، ازگل، ولنجک، نیاوران، فرشته، محمودیه، الهیه، دارآباد، دربند و درکه، اوین، باغ فردوس و …. سرویس های ویژه ای را در نظر گرفته است. نظافت راه پله شمال تهران را با حرفه ای های تمیزک تجربه کنید و خیالتان از بابت برنامه نظافت ساختمان راحت باشد.

نظافت راه پله غرب تهران

خدمات نظافت ساختمان غرب تهران را با بهترین ها تجربه کنید. نظافت مشاعت اداری و مسکونی طبق زمان بندی و مطابق سلیقه مشتری در نظافت ساختمان غرب تهران انجام می شود. قیمت کارگر برای نظافت راه پله در همه محلات غرب تهران یکسان در نظر گرفته شده است. نظافتچی آقا از بهترین شرکت نظافت راه پله آماده انجام امور نظافت ساختمان غرب تهران است.

نظافت راه پله شرق تهران

تمیزک نظافت ساختمان شرق تهران را در لیست کارهای نظافت ساختمان قرار داده و هزینه نظافت راه پله و مشاعات را طبق نرخ اتحادیه تعیین کرده است. درخواست کارگر نظافتچی برای نظافت راه پله و پارکینگ را حداقل یک روز قبل ثبت کنید تا برنامه نظافت ساختمان شرق تهران با نظم بیشتری انجام شود. ساختمان های اداری- تجاری می توانند نظافت ساختمان ماهانه را برای صرفه جویی در هزینه ها انتخاب کنند.

نظافت راه پله جنوب تهران

کیفیت نظافت ساختمان جنوب تهران تمیزک مطابق با استاندارهایی است که برای نظافت در همه مناطق در نظر گرفته شده است. بهترین تعرفه قیمت نظافت راه پله و مشاعات را از ما بخواهید. تمیزک یک شرکت خدماتی نظافتی فعال در همه ایام سال است که نظافت ساختمان جنوب تهران را بر عهده دارد.

نظافت پله ها به سبک حرفه ای ها

راه پله‌ها قلب تپنده هر آپارتمانی به شمار می‌روند، زیرا در تمام طول روز شاهد عبور و مرور ساکنین و مهمانان هستند. تمیزی و آراستگی این فضا بیش از هر جای دیگری باید مورد توجه باشد چرا که بی واسطه تحت نظر همگان قرار دارد. پاک نکردن لکه‌ها از روی پله‌ها، عدم تمیزکاری گرد و خاک متراکم در اطراف نرده‌ها و نظافت ناکافی به طور کلی، می‌تواند برداشتی نامطلوب از ساختمان و مدیریت آن در ذهن افراد حک کند.

فضای راه پله یکی از عناصر مهم در طراحی داخلی است که می تواند در داخل و یا بیرون از آپارتمان قرار داشته باشد. ساده ترین راه برای حفظ پاکیزگی و نظافت راه پله تماس با شرکت خدماتی و درخواست کارگر خدماتی برای انجام امور نظافتی و تمیز کردن راه پله است. ولی اگر تصمیم دارید نظافت راه پله را خود بر عهده بگیرید این موارد را در نظر داشته باشید.

تعفرفه نظافت راه پله و مشاعات

اشیای اضافی را بردارید

برای شروع نظافت راه پله باید هر شی اضافی که روی پله ها قرار دارد را از آنجا خارج کنید. گلدان های بزرگ گل، مانع از تمیزکاری درست راه پله می شوند. اشیای تزئینی، مجسمه ها و هر چیزی که روی راه پله است را بردارید. اگر این راه پله بخشی از فضای داخلی آپارتمان مسکونی باشد حتما قطعاتی از اسباب بازی بچه ها را هم روی راه پله ها پیدا می کنید.

جارو و نظافت راه پله

از پله های بالاتر شروع کنید و در یک موقعیت راحت قرار بگیرید. اگر سطح راه پله با موکت پوشیده شده از جارو برقی برای جارو کردن هر پله استفاده کنید. استفاده از جاروی دسته بلند معمولی برای نظافت راه پله های سنگی یا سرامیک کفایت می کند. با جارو کردن مقدار زیادی از گرد و غبار یا آشغال های ریز را نیز می توان پاک کرد. اندازه جاروی دسته بلند را با توجه به اندازه پله ها انتخاب کنید. جاروهای بسیار بزرگ تر نمی توانند برای راه پله های کوچک کارایی داشته باشند.

پله ها را شستشو دهید

تی نخی و سطل آب بهترین وسیله برای شستشوی راه پله های سنگی و سرامیکی است. با تی نخی دسته بلند به خوبی می توانید گوشه ها و سطح راه پله ها را شستشو دهید. اگر راه پله بسیار کثیف و آلوده است مقداری مواد شوینده و سفید کننده مناسب با سطح را نیز در آب سطل بریزید. پس از شستشوی همه پله ها از طبقات بالا به سمت پایین، یکبار دیگر با تی نخی و یا دستمال مواد شوینده را از روی پله ها پاک کنید. این کار را با آب خالص و دستمال هم می توان انجام داد.

گرد گیری کنید

با یک دستمال تمیز گرد و غبار بین نرده ها را به خوبی پاک کنید. استفاده از دستمال های کثیف موجب آلودگی بیشتر نرده ها می شود. از دستمال مرطوب یا دستمال ضد عفونی استفاده کنید. به این ترتیب با قرار دادن دست روی نرده ها دچار بیماری و ناراحتی نمی شوید. نظافت راه پله و گردگیری نرده ها در منازل مسکونی با وجود بچه ها، اهمیت بیشتری دارد.

نکته: اگر برای تمیزکاری پله ها به عقب و سمت پایین حرکت می کنید. مراقب سقوط از روی پله ها باشید

نکته: اگر حساسیت دارید هنگام گردگیری و نظافت راه پله از ماسک مناسب استفاده کنید. بسیاری از شوینده ها هم آلرژی زا هستند. (homeguides)

نظافت راه پله و مشاعات

شستشوی راه پله های موکت شده با آب یا تی نخی انجام نمی شود. برای نظافت ساختمان در پله هایی که با موکت فرش شده اند ابتدا باید هر چیزی که روی راه پله قرار دارد، برداشته شود. گلدان های تزئینی، سطل آشغال های بزرگ و کوچک، عناصر دکوراتیو و مجسمه هایی که قابلیت جا به جایی دارند، برای سهولت نظافت جا به جا می شوند. سپس با استفاده از جاروبرقی های مخصوص روی موکت ها به خوبی گرد و خاک گیری شده و کاملا تمیز می شود.

نظافت راه پله و پارکینگ

معمولا سرویس نظافت مشاعات شامل تمیزکاری پارکینگ نیز می شود. ساختمانی هایی که دارای بیش از یک طبقه پارکینگ هستند، مبلغ بیشتری را برای خدمات نظافت محوطه و مشاعات می پردازند. شوینده های مناسب برای تمیز کردن پارکینگ و پاک کردن لکه های روغن از سوی کارفرما در اختیار نظافتچی آقا قرار می گیرد و این مبلغ از قبل محاسبه نخواهد شد.

نظافت راه پله منزل

قیمت کارگر برای نظافت راهرو و پله بستگی به تعداد طبقات و همچنین طبقات اضافی پارکینگ دارد. به هنگام ثبت سفارش، روز و تاریخ مراجعه کارگر نظافتچی را مشخص کنید و حتما در آن تاریخ یک یا دو واحد در مجتمع حضور داشته باشند. خدمات نظافت در همه مناطق تهران در حیطه کاری همیاران تمیزک قرار دارد. نظافت راه پله منزل و مجتمع های مسکونی به صورت هفتگی و ماهاینه پذیرفته می شود.

نظافت راه پله منزل

تعرفه قیمت نظافت راه پله و مشاعات

نظافت مشاعات ، نظافت پارکینگ و نظافت ساختمان هزینه بر است. با شرکت نظافت راه پله تماس بگیرید و به صورت دقیق نوع کار را مشخص کنید. هزینه نظافت راه پله و مشاعات برای ۴ طبقه و یک طبقه پارکینگ تعیین می شود. هر طبقه اضافی و یا طبقه پارکینگ اضافی قیمت نظافت ساختمان را افزایش می دهد. ساختمان های بزرگتر با تعداد واحدهای بیشتر همیشه مبلغ بیشتری برای خدمات نظافت راه پله و پارکینگ پرداخت می کنند.

کارگر نظافتچی آقا

برای تمیز کردن راه پله ها و نظافت مشاعات همیشه کارگر نظافتچی آقا به محل اعزام می شود. شستشوی دیوارهای راه پله و شیشه های بیرونی راه پله ها با پرداخت اندکی بیشتر قابل انجام است. نظافت راه پله و مشاعات در روزهای اخر سال و خانه تکانی همیشه به همراه شستشوی دیوارها سفارش داده می شود. تمیزکاری و نظافت ساختمان را به بهترین شرکت نظافت راه پله در تهران بسپارید.

شرکت نظافت راه پله تمیزک

برنامه نظافت ساختمان در شرکت خدمات نظافت غرب تهران به خواسته مشتری تنظیم می شود. به طور معمول تمیزکاری و نظافت مشاعات هفتگی یا دوبار در ماه، با توجه به میزان تردد انجام می شود. اگر ساختمان دارای آسانسور باشد نظافت آسانسور نیز توسط کارگر خدماتی به همراه نظافت مشاعات قابل انجام است. برای اطلاع از هزینه نظافت راه پله و قیمت کارگر برای نظافت راه پله با ما تماس بگیرید. نظافت راه پله ارزان در همه مناطق تهران تجربه ای است که به امتحان کردنش می ارزد.

برای دریافت خدمات تخصصی نظافت در تهران با شماره شرکت نظافتی ۹۱۶۹۲۲۲۹-۰۲۱ و ۷۷۴۵۱۶۱۳-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارگر خوب برای نظافت منزل و نظافت راه پله و نظافت محل کار خود را رزرو کنید.


دیدگاهتان را بنویسید



با خدمات ما
آسوده خاطر باشید