نظافت شرکت و نظافت محل کار تهران با نظافتچی شرکت حرفه ای به صورت ۲۴ ساعته | رضایتمندی 98% مشتری ها از نظافت محل کار و ساختمان اداری با ضمانت یک ساعت اول رایگان.
درخواست خدماتسرویس خدمات | قیمت تومان |
---|---|
نظافتچی آقا ۴ ساعته | از 380 هزار تومان |
نظافتچی آقا ۶ ساعته | از 580 هزار تومان |
نظافتچی آقا ۸ ساعته | از 680 هزار تومان |
نظافتچی آقا ۴ ساعته (VIP) | از 550 هزار تومان |
نظافتچی آقا ۸ ساعته (VIP) | از 880 هزار تومان |
هر ساعت اضافه کار | 70,000 هزار تومان |
نظافتچی خانم | ــ |
تضمین کیفیت و امنیت | برای آسودگی خاطر شما |
---|---|
ضمانت نظافتچی: | 1 ساعت اول رایگان |
تسویه حساب: | بعد از اتمام کار |
تابعیت نظافتچی: | تمامی پرسنل ایرانی |
ارائه فاکتور خدمات: | فاکتور دارد |
اعزام نظافتچی: | به تمام نقاط تهران |
مدارک احراز هویت: | کارت ملی و شناسنامه |
ارائه ضمانت: | سفته و عدم سو پیشینه |
ساعت شروع کار صبح | ساعت 8 یا 9 صبح |
ساعت شروع کار ظهر | ساعت 2 یا 3 ظهر |
رضایتمندی: | بالای 90% رضایت مشتری |
دارای گواهی معتبر: | مجوز و شماره ثبت ۶۲۰۲۸۰ |
گارانتی خدمات ( ۱ ساعت اول رایگان )
از اعتماد شما صمیمانه متشکریم گارانتی ما نشان دهنده تعهد ما نسبت به انجام درست کار است. اگر به هر دلیلی از تمیزی اخیر ما ناراضی هستید، ظرف ۲۴ ساعت به ما اطلاع دهید و ما برمی گردیم و آن را درست می کنیم.
این جمله را باید قبول داشته باشید که محل کار شما خانه دوم شماست! احتمالاً به عنوان یک کارمند، نزدیک به ۴۰ تا ۵۰ ساعت در هفته را در دفتر خود میگذرانید، که به عبارتی معادل با زمانی است که در منزل خود میگذرانید. بنابراین، داشتن یک محیط کاری تمیز و بهداشتی بسیار مهم است. نظافت ساختمان اداری میتواند باعث افزایش کارایی و بهبود عملکرد شما شود.
نظافت شرکت در تهران، نه تنها باعث تأثیر مثبت در مشتریان و ارباب رجوع میشود، بلکه روحیه کارکنان رو هم بهتر میکنه و باعث میشه که کارکنان با انگیزه و روحیه مناسب به کار خود بپردازند.نظافت دفتر کار و مرتب بودن آن تأثیر قابل توجهی در کیفیت کار شما خواهد داشت.
نظافتچی شرکتها مجموعهای از وظایف را برای حفظ نظم و پاکیزگی محیط کار انجام میدهد که میتواند شامل موارد زیر باشد:
اینها تنها برخی از وظایف هستند که یک نظافتچی شرکت ممکن است انجام دهد و بسته به نیازهای خاص شرکت و توافقات منعقد شده میتوانند متغیر باشند.
برای دریافت خدمات نظافت شرکت و رزرو نظافتچی شرکت با شماره ۷۱۰۵۷۰۵۱-۰۲۱ و ۷۷۴۵۱۶۱۳-۰۲۱ تماس بگیرید .
اگر به هر دلیلی نمیتونید به صورت منظم و مرتب به نظافت اداره خود بپردازید، تمیزک با خدمات نظافت شرکت و اعزام نظافتچی شرکت برای نظافت محل کار، به کمک شما میاد:) خدمات تمیزکاری نظافت شرکت در تهران با قیمت مناسب، بهتون اجازه میده که با اعتماد بهنفس و اطمینان، به امور اصلی کار خود بپردازید.
و ادامه ماجرا را در این اینفوگرافی مشاهده کنید:
وقتی صحبت از پاکیزگی در کلانشهری مثل تهران، جایی که هر روز چالشهای تازهای پیش روی کسبوکارها قرار دارد، به میان میآید خدمات نظافت شرکت نقشی کلیدی ایفا میکنند.
از درخشش میزهای کاری، پنجره ها و شیشه های بدون لکه گرفته تا سرویسهای بهداشتی که با دقت ضدعفونی شدهاند؛ هر کدام داستانی از تعهد به تمیزی را روایت میکنند. در تهران، جایی که زمان برابر است با سرمایه، خدمات نظافت شرکتها، بار سنگین مدیریت فضای کاری را از دوش شما برمیدارند.
در دنیایی که امروز در آن زندگی می کنیم، اطمینان از ایمن و تمیز بودن دفتر اداری برای حفظ سلامت کارکنان و مشتریان بسیار مهم است. به این ترتیب، تمیز کردن شرکت مرتب و پیوسته باید انجام شود تا احتمال شیوع هر گونه عفونت کاهش یابد.
بهترین شرکت نظافتی در تهران می تواند خدمات نظافت شرکت را بر اساس نیازهای خاص هر شرکت ارائه دهند. این خدمات می تواند به صورت روزانه، هفتگی، یا ماهانه انجام شود.
ما با داشتن 5 سال سابقه کار در تهران یک شرکت پیشرو حرفه ای نظافت شرکت هستیم، با داشتن یک تیم قوی از نیروهای باتجربه، آموزش دیده و مودب که میتوانند محیط اداری شما را درخشان تر از همیشه نمایند.
شما میتوانید با خیال آسوده امور نظافت شرکت غرب تهران و یا نظافت شرکت شرق تهران، نظافت محل کار شمال و یا در هر منطقه که هستید به ما بسپارید. در زیر برخی از ویژگی های یک نظافتچی شرکت خوب ذکر شده است که به شما اطمینان می دهد که محیط کاری تمیزی دارید و در نتیجه تأثیر خوبی برای مشتریان خود ایجاد می کنید.
دلیل اینکه یک سرویس نظافت مانند تمیزک در تهران از این فراتر می رود، داشتن نظافتچی های آموزش دیده و حرفه ای و با اخلاق و مودب میباشد که مجموعه گسترده ای از خدمات حرفه ای نظافت دفتر را ارائه می دهند که نیازها و محیط شما را برآورده می کند.
همانگونه که قبلا در بخش نظافت منزل گفتیم یک نظافتچی خوب نعمت است! البته منظور اسمش نیست که آقا نعمت باشه 🙂 منظور اینه که واقعا نظافتچی خوب تو این دوره زمونه نعمته و طلاست! برخی از ویژگیهای بارز یک نظافتچی خوب و حرفهای عبات است از :
حتما بخوانید : ۵ کار مهم که باید قبل از آمدن نظافتچی اداره انجام دهید!
ظاهر دفتر شما چیزی است که در واقع به عملکرد کل شرکت کمک زیادی می کند. یک دفتر بی عیب به طور کلی ظاهری کاملا حرفه ای ارائه می دهد که عموماً به مشتریان و بازدیدکنندگانی که قصد انجام تجارت با شرکت و سازمان ما را دارند تاثیر مثبتی میگذارد.
به موجب رفتوآمد زیاد مراجعین و پرسنل شرکت، سطوح مختلف و کلیه محیطهای شرکت در معرض آلودگی بسیار زیادی قرار دارد؛ بنابراین نیاز است که به طور مرتب و هر روزه کار نظافت محیطهای مختلف شرکت به صورت روتین انجام گیرد. اما مستخدم یا نظافتچی شرکت به تنهایی از عهده تمامی کارها برنمیآید.پس برای افزایش کیفیت تمیزکاری و نظافت شرکت باید حتما از خدمات یک نظافتچی محل کار استفاده کنید.
نکته مهم : تمیزک در راستای تعهد و گارانتی خدمات خود فقط از نیروی کاربلد و با تجربه برای نظافت محل کار در تهران استفاده میکند.
چنانچه نظافت شرکت را پشتگوش انداخته و در انجام آن دقیق نباشید، اثراتی مخربی به همراه خواهد داشت. زیرا کثیفی و نامرتب بودن شرکت در روحیه کارکنان اثر گذاشته و کارایی و انگیزه افراد در انجام کارها را کاهش خواهد داد. همچنین صدمه رساندن به سلامت مراجعین و به ویژه کارکنان شرکت خواهد شد.
با توجه به زمان زیادی که کارمندان در شرکت میگذرانند باید محیط شرکت به گونهای باشد که حس امنیت و آرامش را در افراد زنده نگه دارد تا کارمندان با میل و رغبت بیشتری در شرکت حضور داشته و کار خود را انجام دهند.
به طور کلی باید گفت که نظافت شرکت موجب میشود مراجعین آن شرکت بازخورد بهتری از آن گرفته و در نگاه اول به این نتیجه برسند که مدیران شرکت به مراجعین خود اهمیت داده و برای آنها ارزش قائل هستند.
متخصصین نظافت ما، با داشتن تخصص لازم، دفتر کار شما رو به یک فضای پاک، آرام و دلنشین تبدیل میکنن. آنها با ارائه راهکارهای مختلف و بررسی کردن فضای کار شما، برنامهریزی مناسبی رو برای تمیز کردن ارائه میکنن و در عین حال، با استفاده از ابزارهای مختلف مثل طی و جارو برقی برای شستشو و جاروکشی، دفتر کار شما رو به یک محیط پاک و تمیز تبدیل میکنند.
حتما بخوانید : ۹ نکته جادویی برای نظافت اداره که هر کارمند باید بداند!
همچنین، در صورت درخواست شما متخصصین ما با استفاده از مواد ضدعفونی، دفاتر شما رو از عوامل بیماریزا پاکسازی و ضدعفونی میکنند.در نهایت، با تمیزکردن مناطقی که اغلب به آنها توجه نمیشود (مانند گوشهها و پشت میزها)، شرکت شما به یک فضای پاک و بهداشتی تبدیل میشود.
هر مرحله از نظافت دفترکار شامل اتاق ها ، جارو و طی کشیدن، گردگیری میزها و صندلیها، محیط آشپزخانه و غذاخوری و سرویس ها و… میباشد.
اعتماد شما مهمترین سرمایه ماست، بنابراین تمام متخصصین نظافت دقیق انخاب و استخدام میشوند و برخلاف شرکتهای دیگری که تمیزکاری خود را به پیمانکارانی سپردهاند، ما هیچ کاری را به هیچ شرکت پیمانکاری نمی سپاریم. تمامی نظافتچی ها توسط خودمان انتخاب شدهاند و برای حفظ ایمنی دفتر شما توسط ما پشتیبانی میشوند.
ما یک فهرست خدمات تمیزکاری دفتر را در اختیار شما قرار میدهیم و تمام نیازهای شما را برآورده میکنیم.
۱. جارو کردن و پاک کردن تمام نقاط قابل دسترس از جمله میزها، صندلیها و سایر نقاط
۲. پاک کردن دستگیرههای در و کلید و پریزهای روشنایی جهت حفظ بهداشت و تمیزی دفتر
۳. پاک کردن آینهها، شیشهها و تجهیزات شیشهای برای بهبود ظاهر فضا
۴. جمع آوری زباله ها، لوازم اضافی و بازیافت در جای خود جهت حفاظت از محیط زیست
۵. پاک کردن میزها، صندلیها و نواحی کامپیوتری با دقت بیشتر
۶. تمیز کردن شیشههای دفتری یا سایر تجهیزات شیشهای برای بهبود دید بینندگان
۷. خوشبو کردن و استفاده از مواد ضد بو به جهت از بین بردن بوی نامطبوع و افزایش کیفیت هوا
۱. شستشو و ضدعفونی کردن توالت، دوش و سینک جهت حفظ بهداشت و تمیزی آنها.
۲. پاک کردن و جارو کردن تمام نقاط قابل دسترس برای بهبود ظاهر فضا.
۳. پاک کردن دستگیرههای در به منظور جلوگیری از گسترش باکتریها
۴. پاک کردن آینهها، شیشهها و تجهیزات شیشهای جهت بهبود ظاهر و روشنایی.
۵. جارو کردن کف و طی کشیدن کف به منظور حذف گرد و غبار و درخشندگی.
۶. عوض کردن کیسه زباله و جمع آوری زباله ها
شست و شوی ظرف ها و سینک و ضدعفونی کردن آن جهت حفظ بهداشت؛ نظافت اجاق گاز، یخچال، هود و تمامی لوازم موجود در آشپزخانه و پاک کردن صفحههای کابینت و دستگاههای چای و قهوه خوری، داخل و بیرون مایکروفر، سطوح کاری آشپزخانه، جارو و طی کشیدن، گردگیری محیط و جمع آوری زباله .
پاک کردن تمام سطوح دسترسپذیر از جمله گرد و غبارگیری و پاک کردن آنها
پاک کردن دستگیره درها و کلیدهای روشنایی
پاک کردن آینهها و وسایل شیشهای و دکوری
خالی کردن سطل های زباله
شستشوی فرش: ما تمیز کردن فرش را انجام نمیدهیم، زیرا این خدمات نیاز به تجهیزات و منابع خاصی دارد.
مدفوع حیوانات: ما نمیتوانیم مدفوع حیوانات را تمیز کنیم، چون این خدمات شامل حیطه کاری ما نمیباشد.
نظافت صنعتی: تمیز کردن محیطهایی همچون کارخانجات، فضاهای بزرگ صنعتی و… نیاز به تجهیزات و منابع ویژه دارد و ما در این زمینه تخصصی نداریم.
جابجایی اجسام سنگین: این خدمات نیاز به قدرت بدنی و تخصص خاصی دارند که ما آنها را ارائه نمیدهیم.
پنجرههای بیرونی: شما میتوانید برای نظافت شیشه از داخل و بیرون نیروهای متخصص شیشه ما کمک بگیرید.
یک محیط کار تمیز به طور کلی کارایی کارمندان را افزایش می دهد. نظافت روزانه باعث رفع شلوغی در محل کار می شود.
هنگامی که نظافت شرکت به طور منظم به درستی انجام نشود، ممکن است تار عنکبوت، گرد و غبار و پرز در محیط دفتر انباشته شود که در نهایت می تواند مشکلات تنفسی ایجاد کند. در صورتی که کارکنان بیشتر مریض شوند، بسیاری از وظایف به موقع انجام نمی شود و همچنین شرکت از برنامه های خود عقب می ماند.
محیط های به هم ریخته معمولاً باعث می شود کارکنان شما دچار تنش شوند، به خصوص زمانی که واقعاً قادر به پیدا کردن وسایل خود نیستند. با این وجود، یک فضای مرتب به طور کلی استانداردهای کار را افزایش می دهد و همچنین باعث می شود که کارکنان عموماً به جای وحشت، با روحیه ای آرام عمل کنند.
اگر به دنبال بهترین خدمات نظافت شرکت در تهران هستید، وقت را هدر ندهید و همین حالا برای رزرو نظافتچی حرفه ای از تمیزک اقدام کنید. شرکت خدمات نظافت تمیزک از شرکت های برجسته در زمینه تمیز کردن محیط های اداری و دفاتر است و تاکنون صدها مشتری راضی برای خدمات تمیز کردن شرکت و دفاتر داشتهایم.
شما میتوانید برای رزرو نظافتچی از طریق تماس تلفنی با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و با توجه به ماهیت و نوع کار و میزان ساعت و جنسیت نظافتچی درخواست خود را با اپراتورهای ما در میان بگذارید.
کارشناسان قسمت پشتیبانی ما به طور 24 ساعته میزبان گرم صدای شما خواهند بود.
بعد از دریافت درخواست شما و ثبت آدرس، طبق روز و ساعت مشخص شده نظافتچی مورد نظر در همان روز اعزام میشود تا همیار و کمک شما در انجام دادن کارهای نظافت باشد.
مشتاق شنیدن صدای شما هستیم . جهت رزرو همین الان با ما تماس بگیرید 😊
شستشو و نظافت محل کار شامل ورودیها، سالنهای انتظار، سرویس بهداشتی، آبدارخانه، نظافت دیوار، نظافت سطح زمین با جارو، تی کشیدن کف زمین، نظافت کمد ها، نظافت و گردگیری کلیه تجهیزات و لوازم محل کار (میز، صندلی، فایل، کمدها، رایانه و …) نظافت و شستشوی کلیه شیشهها، درب و پنجرههای محل کار و سایر خدماتی که مشتریان در این زمینه لازم داشته باشند.
نظافت مشاعات و راه پله و پارکینگ به صورت یک خدمت جداگانه ارائه میشود. اما در نظافت محل کار در صورت درخواست مشتری علاوه بر نظافت داخل دفتر، نظافت راه پله و نردههای واحد مشرف به دفتر کار شما نیز توسط نظافتچی آقا انجام میشود.
جواب این سوال کاملا به متراژ و میزان کثیفی محل کار شما ارتباط دارد. جدا از این مورد، نوع خدمتی که مد نظر دارید نیز در کم یا زیاد شدن این زمان تاثیر زیادی دارد. برای مثال سفارشهایی که شامل دیوارشویی باشند حداقل 8 ساعت زمان احتیاج داشته در حالی که برای نظافت معمولی ۴ ساعت کافی است!
بلافاصله با شرکت تماس گرفته و تعداد ساعت بیشتری که مد نظر دارید را اطلاع دهید. به هیچ وجه بدون در اطلاع قرار دادن شرکت با خود نظافتچی صحبت نکنید. توجه داشته باشید در صورتی که به پشتیبانان تمیزک اطلاع ندهید، شرکت هیچ گونه مسئولیتی را در قبال زمان اضافه شده به خدمت را عهده دار نخواهد بود
کارگرهایی که بالای 10 دقیقه تاخیر داشته باشند جریمه شده و در صورت تکرار تاخیر ها از سیستم حذف میشوند! کارگر موظف است به مقداری که تاخیر داشته است و بدون درخواست هزینه بیشتر کار خود را ادامه دهد.یعنی از هر زمانی که نیروی کار میرسد تایم کاری اش شروع میشود.
بله. تمیزک، لوازم نظافتی را همراه متخصصین خود اعزام نمیکند، چون آوردن لوازم نظافت(طی، جارو و … ) در رفت و آمد نیرو اخلال ایجاد میکند و امکانپذیر نمی باشد.
اگر در یک ساعت اول کار از نظافتچی رضایت نداشتید میتوانید با پشتیبانی شرکت تماس گرفته و نیرو خدماتی را با یک نیروی دیگر تعویض کنید. پشتیبانی ما در طول سفارش همواره در دسترس و آماده خدمت رسانی به شما است. در صورت بروز هرگونه مشکل با ما تماس بگیرید.
خیر، هزینه ایاب ذهاب بر عهده خود نظافتچی می باشد ولی اگر کار نظافت از ساعت ۲۱ به بعد هم ادامه داشته باشد، مشتری موظف است هزینه ی برگشت نیرو را پرداخت کند.
ما یک ساعت اول رایگان هستیم! به این صورت که پس از شروع کار نیرو به مدت یک ساعت به صورت آزمایشی در منزل و یا محل کار مشتری کار میکند در صورت رضایت مشتری نیرو به ادامه کار میپردازد ولی در صورتی که مشتری از نحوهی کار پرسنل ناراضی باشد میتواند بدون هیچ هزینهای نیرو رو به شرکت عودت دهد و در صورت نیاز در اسرع وقت نیروی جایگزین ارسال میگردد. اگر موردی از قلم افتاد، لطفاً ظرف ۲۴ ساعت به ما اطلاع دهید.
نظرات و پیشنهادات خود را بنویسید...
سلام.
خوشحالم که یک شرکت تروتمیز با نیروهای موجه و خوب پیدا کردم. من اولین بار بود از شما نیرو درخواست دادم حالا که کارشون تموم شده خواستم بیام اینجا نظرمو بگم. واقعا عالی بود…اینجا خیلی تمیز شده این اولین باره که انقد تمیز شده شرکتمون.
خیلی ممنون
نظافت محل کار را به بچه های تمیزک سپردیم و کارشون رو به نحو احسنت انجام دادن.
از زحمات تک تک بچه ها سپاسگذاریم🙏
سلام. من از خدمات نظافت شرکت استفاده کرده و راضی بودم.مطمئنا باز هم از بچه های تمیزک استفاده میکنیم.
و یک سوالی داشتم این است که چند وقت یکبار باید دفاتر را تمیز کنیم؟
سلام.خوشحالیم که موجب خرسندی شما شده ایم و باعث افتخار ماست که با شما همکاری میکنیم.
در جواب سوالتون باید بگم:
اگر یک کسب و کار کوچک با تعداد کمی پرسنل هستید، می توانید هفته ای یک بار نظافت کنید. سرویس ها و آشپزخانه یا قسمت های آماده سازی غذا باید در پایان هر روز کاری تمیز شوند، حتی اگر فقط چند کارمند دارید.
و البته یک دفتر متوسط با 20 نفر یا بیشتر ممکن است به دو یا سه بار نظافت در هفته نیاز داشته باشد.
سلام.
از خدمات آقای حسینی سپاسگزارم.
بی نهایت آقای خوش برخورد و متین و با ادب و با کمالات و با شخصیت بودند و واقعا کارشون درجه یک بود از تمیزک متشکرم بابت سرویس های خوبشون
من برای نظافت شرکتمون که توی منطقه الهیه است دارم هر هفته نظافتچی آقا از تمیزک می گیرم.مدیر عامل شرکتمون خیلی سخت گیره ولی با این حال هر هفته از کیفیت کار نیروهای اعزام شده راضی بودیم
واقعاً کارتون حرف نداره! ما برای نظافت شرکت از شما نیرو گرفتیم و حالا اونقدر تمیز و خوب شده که آدم دلش نمیاد پاشو روی زمین بذاره. دستشون درد نکنه واقعا دلسوزانه کار کردن👏
سلام من میخواستم نیروی نظافتی یک روز در هفته به طور خودکار به شرکتمون ارسال کنید امکانش هست؟
سلام و عرض ادب خدمت شما.بله شرکت تمیزک خدمات نظافت دوره ای برای مشتریان عزیز درنظرگرفته یعنی مشتری میتواند سفارش خدمات نظافت خود را به صورت خودکار در بازه زمانی مشخصی که درنظر دارد تکرار نماید.
مشتری به منظور دریافت خدمات نظافت نیاز به تماس و هماهنگی مجدد نداشته و شرکت تمیزک اقدام به انجام تمامی هماهنگی های لازم خواهدنمود و شما تنها با یک بار تماس با شماره ۷۷۴۵۱۶۱۳-۰۲۱ نسبت به ثبت سفارش دوره ای خود اقدام نمایید
سلام ما شرکتمون حتما فاکتور میخواد شما ارسال فاکتور هم دارید؟
سلام.
بله اگه درخواست فاکتور داشته باشید حتما براتون به صورت آنلاین فرستاده میشه.
برای نظافت شرکت درخواست دادیم، از لحاظ کاری خیلی هم خوب بودن واقعا با ادب ارام سر زمان هم رسیدن.ممنون