نیاز به خدمات نظافت منزل در تهران دارید؟
همین حالا با کارشناسان تمیزک تماس بگیرید و نظافتچی آقا یا خانم مورد نظرتان را برای نظافت منزل و ساختمان خود رزرو کنید.

۹ نکته جادویی برای نظافت اداره که هر کارمند باید بداند!

در این پست از تمیزک ، 9 ترفند نظافت ساختمان اداری را که هر کارمندی باید بداند را به شما یاد می دهیم، با تمیزک همراه باشید و به خواندن ادامه دهید.

نظافتچی شرکت
نکات تمیز کردن شرکت

محل کار شما خانه دوم شماست

فضای اداری در واقع یک خانه دوم برای افرادی است که در آن کار می کنند. و اگر شما در یک دفتر کار می کنید می دانید که یک فضای اداری هر از گاهی می تواند به یک آشفتگی درهم و برهم تبدیل شود.

اما اگر این همه آشفتگی که شما و میز کارتان را احاطه کرده‌است واقعاً مانع از آن شود که کارتان را به درستی انجام دهید چه اتفاقی می افتد ؟

نامرتب بودن اطراف میز شما ممکن است خیلی مهم به نظر نرسد، اما به طور غیرمستقیم می تواند بر اساس نوع فردی که هستید، روی کار شما تأثیر بگذارد. بی نظمی در محل کار شما می تواند تأثیر منفی بر انگیزه یا سطح تمرکز شما داشته باشد.
با این حال، حفظ تمیزی یک دفتر کار، کار پیچیده ای نیست. در صورتی که همیشه در دفتر کار خود هستید و یا فضای شما نیاز به تمیزی سریع دارد، می توانید روش های پاک سازی دفتر کار زیر را دنبال کنید تا به شما در تمیز کردن موثر کارتان کمک کند.

8 نکته جادویی برای تمیز کردن محل کار

1 . اگر به طور اتفاقی وعده غذایی خود را پشت میز خود می خورید، ممکن است در طول روز کاری چندین خرده نان و یا غذا روی صفحه کلید خود باقی بگذارید. آنها را می توان به راحتی با کاغذیادداشت های چسبناک حذف کرد. از قسمت چسبی یادداشت برای برداشتن خرده ها استفاده کنید. این نکته برای پاک کردن خرده ها و گرد و خاکی که بین کلیدهای صفحه کلید چسبیده است، بسیار مفید است.

حتما بخوانید : چرا باید نظافتچی استخدام کنیم؟

2 . لوازمی اعم از کتاب، رایانه، قفسه کتاب و تقریباً همه وسایل در یک فضای اداری احتمالاً گرد و غبار را در خود جای داده است. و گردگیری هر یک به صورت جداگانه ممکن است خیلی زمان میبرد.بنابراین، به منظور صرفه جویی در زمان، هر روز کف اداره را جاروبرقی بکشید، با جاروبرقی منظم، میتوانید دفتر خود را همیشه تمیز نگه دارید.

3 . در کنار بسیاری از وسایل دیگر، صندلی ها می توانند کثیفی و گرد و غبار را نیز جمع کنند. شما می توانید به راحتی با مخلوط کردن محلول مایع ظرفشویی و مقدار کمی پراکسید هیدروژن آن ها را تمیز کنید. صندلی های اداری را در آخرین ساعات روز کاری تمیز کنید

4 . ابزارهای الکترونیکی مانند تلفن و تبلت, همانند صندلی توالت فرنگی پتانسیل انتقال میکروب‌ها را دارند.آن‌ها را به صورت مکرر با محلول ۷۰ درصد الکل و آب تمیز کنید.

5 . اگر از کیسه زباله استفاده می کنید، می توانید با پاشیدن مقداری جوش شیرین در ته سطل زباله از شر بوی بد آن خلاص شوید. همچنین برای جلوگیری از رطوبت، چند تکه کاغذ در انتهای کیسه های زباله قرار دهید.

6 . برای حفظ بوی خوش دستشویی، از یک پخش کننده اسانس استفاده کنید یا چند قطره اسانس را به داخل رول دستمال توالت اضافه کنید. و هر بار که آن را رول کنید، اسانس جادویی آن کار خود را خواهد کرد. نه تنها دستشویی، بلکه حتی می توانید یک دستگاه اسپری تایمردار در قستمی از اداره قرار دهید تا فضا را از هر گونه بوی نامطبوع دور نگه دارید.

نظافت محل کار تهران

7 . اگر ابزارهای شما مثلا قیچی به تمیز کردن نیاز دارد یا بقایای چسبنده بر روی آن‌ وجود داشته باشد, می‌توانید از سرکه سفید برای تمیز کردن پره‌ها استفاده کنید.این کار قیچی را بدون زنگ نگه می‌دارد و شما می‌توانید از سرکه برای تمیز کردن دیگر ابزارهای فلزی اداری نیز استفاده کنید.

8 . از پارچه های میکروفایبر برای تمیز کردن سریع استفاده کنید. از آنجا که پارچه های میکروفایبر بدون پرز و عاری از الیاف هستند، می توانید میز کار، صفحه کامپیوتر و سایر وسایل اداری خود را بدون نگرانی از ایجاد خراش یا لکه، تمیز کنید. هرگز از دستمال مرطوب ضد باکتری برای تمیز کردن تجهیزات یا سایر ابزار اداری خود استفاده نکنید.

حتما بخوانید : جاهایی که به هنگام نظافت شرکت از چشم نظافتچی دور می‌مانند؟

نتیجه گیری :

بنابراین این نکات ساده نظافت اداری را در ذهن داشته باشید تا بتوانید محیط کار خود را همیشه تمیزتر و شاداب تر نگه دارید و به یاد داشته باشید که یک مکان اداری تمیز و مرتب، بخش مهمی از افزایش بهره وری و تصمیم گیری است.

همه ما بر این باوریم که یک دفتر کار تمیز باعث می شود کارمندان شما خلاق باشند. مشتریان به کسب و کارهایی اعتماد می کنند که بی عیب و نقص هستند. همچنین شما با داشتن یک دفتر کار تمیز، یک محیط کار ایمن و سالم را به کارمندان خود هدیه می دهید.

نکات تمیز کردن زیادی در اینترنت وجود دارد و شما می توانید خودتان درباره آن ها تحقیق کنید و ببینید کدام یک برای شما بهتر عمل می کنند. در مورد ما این نکته حائز اهمیت است که، تمیز کردن همیشه کار ما بوده است و ما می خواهیم یک دنیای تمیزتر و امن تر را با همه به اشتراک بگذاریم.

کار را به نظافتچی شرکت بسپارید

تمیز کردن دفتر کار ساده ای است اگر روش و تجهیزات مناسب استفاده را بدانید.
نکات نظافت شرکت را می توان آموزش داد، اما همچنان برای انجام کار دقیق تر به کمک نظافتچی های حرفه ای اداری نیاز دارید. ما مشتاقیم تا کیفیت کار خود را در نظافت محل کار به شما نشان دهیم! همین حالا گوشی خود را برداشته و با یک تخمین قیمت رایگان نیروی متخصص خودرا همین امروز رزرو کنید.

راستی نکات نظافتی خود را با ما در میان بگذارید و به ما کمک کنید تا جامعه نظافتی قوی‌تری بسازیم.

برای دریافت خدمات تخصصی نظافت در تهران با شماره شرکت نظافتی ۹۱۶۹۲۲۲۹-۰۲۱ و ۷۷۴۵۱۶۱۳-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارگر خوب برای نظافت منزل و نظافت راه پله و نظافت محل کار خود را رزرو کنید.


دیدگاهتان را بنویسید


پروین 5 دی 1402

وای، نکات خیلی عالی‌ای بودن! هر کدوم رو که خوندم بیشتر متقاعد شدم که اینجوری محیط کارمون هم تمیزتر می‌مونه و هم سلامتیمون تضمین میشه. تشکر برای اشتراک‌گذاری! البته از نیروهای شما برای نظافت شرکت هم استفاده کردیم و بسیار راضی بودیم.

با خدمات ما
آسوده خاطر باشید