نیاز به خدمات نظافت منزل در تهران دارید؟
همین حالا با کارشناسان تمیزک تماس بگیرید و نظافتچی آقا یا خانم مورد نظرتان را برای نظافت منزل و ساختمان خود رزرو کنید.

نکات خانه داری برای نظافت منزل که شاید نمیدانستید!

ترفندهای نظافت منزل

کارهای تمیزکاری و نظافت ‌منزل به نظر خیلی ساده است ولی وقتی شروع می کنی انگار تموم شدنی نیست. از اینور گردگیری می کنی باز روی همه وسایل گرد و خاک نشسته. جارو کردن هم که اصلا تمومی نداره واقعا یک اتاق فسقلی رو نمیشه به این راحتی جمع و جور کرد. به خصوص وقتی خسته و کوفته از سر کار میای خونه با دیدن این آشفته بازار و درهم و برهمی حسابی حالت گرفته میشه. هیچ می دونستی خیلی ها برای نظافت خونه از شرکت های خدماتی کمک می گیرن؟

آره درست مثل ادارات که نظافچی میاد و همه کارها رو انجام میده برای خونه ها هم میشه کارگر نظافتچی ساعتی یا روزانه استخدام کرد. این کارگرها می دونن چطوری خونه رو برق بندازن. نظافتچی ها تجربه زیادی دارن و فوت و فن کار رو بلدن. در این مطلب هم چند تا از همین ریزه کاری ها رو براتون معرفی میکنیم.

همه چیز درباره نظافت منزل

میدونید که همه ما انسان ها یک خونه داریم. همه ما توی خونه های خودمون زندگی می کنیم. خونه ها یک سرپناه امن برای ما هستن که داشتن اون خیلی مهمه. اما یک مورد مهم تر هست، در واقع همه خونه دارن اما چیزی که مهم تره اینه که باید خونه رو به خوبی نگه داری کنیم. باید به نظافت‌منزل برسیم، وسایل کهنه روو تعویض کنیم و … .

بنابراین نظافت خونه خیلی مهمه. توی این پست با تمیزک همراه باشید تا درباره نکات نظافت‌منزل مطالبی براتون ارائه کنم.

ترفندهایی برای نظافت ‌منزل

خیلی ها فکر می کنن نظافت چیزی نیست که باید با برنامه انجامش داد. در حالی که باید نظافت رو هم با یک برنامه خاصی انجام بدین. نمی تونین همین طور شروع کنین و از زمین به سقف برید و از سقف به دیوار!! باید برنامه و نظم خاصی داشته باشین.

بعضی چیزا وجود دارن که حتی فکرش رو نمیکنید که کثیف باشن. در حالی که یه عالم باکتری روی خودشون دارن. مثلا تلفن و یا پرده حمام از این دست وسایله.

تمیز کردن وسایل نقره با خمیر دندان

اگه ظرف نقره ای دارین که کثیف شده، می تونین اون رو با خمیر دندان تمیز کنین. با این ترفندها نظافت منزل اصلا کار سختی نیست.

سرکه یک محلول عالی برای نظافت

دستشویی ها یکی از مکان هایی هستن که باکتری زیادی دارن. برای ضد عفونی کردن دستشویی ها، می تونین با آب پاش، سرکه رو داخل دستشویی بپاشین. این روش خیلی موثره

برای تمیز کردن پارکت، یک چهارم پیمانه سرکه سفید رو، با یه لیوان آب مخلوط کنین. این میشه یک تمیز کننده خانگی!

در مورد کاربرد سرکه در نظافت در سایت healthline.com آمده است که :

White distilled vinegar is the best vinegar for cleaning because it doesn’t contain a coloring agent. Therefore, it won’t stain surfaces. Staining can happen when cleaning with a darker-colored vinegar.

Plus, distilled white vinegar has about 5 percent acidity, which is also similar to the acidity level in many everyday multipurpose cleaners.

ترکیب سرکه و جوش شیرین

سرکه سفید و جوش شیرین یک ضدعفونی کننده قوی برای تمیز کردن کانتر آشپرخانه و سینک ظرفشویی و …. است.

برای تمیز کردن اتو هم می تونین ترکیب سرکه و جوش شیرین و خمیر دندون رو متحان کنین.

برای تمیز کردن کابینت آشپزخانه با جوش شیرین رو با روغن نارگیل مخلوط کنید و با مسواک همه قسمت های کابینت رو تمیز کنید.برای نظافت منزل برنامه ریزی داشته باشید. اگه وقت ندارید هر روز ۵ دقیقه وقت بزارید و یک قسمت از خونه رو تمیز کنید.

کاربرد سرکه در نظافت اتاق کار

وسایل الکترونیکی
سرکه قابلیت ضدعفونی کنندگی بالایی دارد. شما می توانید کامپیوتر، لپ تاپ، ماوس، پرینتر، دستگاه فکس و سایر وسایل اداری تان را با ترکیب سرکه و آب ضدعفونی کنید. قبل از هر چیز این دستگاه های الکترونیکی را از برق بکشید. بعد یک واحد سرکه و یک واحد آب را با هم ترکیب کنید. کمی از این محلول را روی یک دستمال تمیز اسپری کرده و آن را خوب بچلانید تا آبی از دستمال نچکد. حالا می توانید با این دستمال نمناک، وسایل الکترونیکی تان را تمیز کنید.

برای تمیزکردن نمایشگرها با این محلول، حتما قبل از شروع کار بروشور نمایشگر را مطالعه کنید.

کاربرد سرکه در نظافت خانه

برطرف کردن بوی بد سیگار و یا غذای سوخته
اگر حس می کنید که بوی سیگار روی لباسها و وسایل خانه شما باقی مانده، سرکه را بیاورید. در یک کاسه کوچک سرکه سفید ریخته و این کاسه را در جایی که بوی بد حس می شود قرار دهید، در کمتر از یک روز، این بوی بد از بین خواهد رفت. برای از بین بردن بوی سیگار از لباسها، می توانید آنها را در سرکه بخسیانید و سپس بشوئید.

اگر بوی سیگار در فضای اتاق پیچیده، یک دستمال تمیز را با سرکه مرطوب کرده و آن را در فضای اتاق تکان دهید تا بوی سیگار را به خودش جذب کند. این تکنیک به مراتب کاربردی تر از استفاده از خوشبوکننده های هواست.

نظافتچی منزل

روش های نظافت ‌منزل

برای نظافت‌ منزل تنها یک راه وجود نداره. راه های زیادی هست که می تونین استفاده کنین. در ادامه این راه ها رو براتون میگیم.

اولین راه اینه که کار رو خودتون انجام بدید.می تونین شروع کنین و نظافت رو انجام بدین. مخصوصا الان که زن و مرد اغلب شاغل هستن، خیلی از افراد کار رو به این شکل انجام می دن. در این صورت باید وقت زیادی صرف کنین.

همچنین انجام کار به صورت انفرادی انرژی زیادی میبره. علاوه بر اون خیلی از زوج های جوان تر اصلا راه و چاه تمیزکاری و نظافت رو بلد نیستن و بدتر خرابکاری و بریز و بپاش می کنن.

یک راه دیگه هم این هست که کار رو به دیگران بسپارید. در این روش خسته نمیشین. از یک بزرگتری، فامیلی، دوستی، آشنایی کمک بگیرین و فوت و فن کارو یاد بگیرین. البته این راه هم که اصلا منطقی نیست و کسی نمیاد خونه رو براتون تمیز کنه. شاید نتونین کار رو به فامیل ها تون بسپارید. اما یک راه هم هست: تمیزک!

نظافت ‌منزل با تمیزک

تمیزک می تونه این کار رو به بهترین نحو برای شما انجام بده. ما با نظافتچی های حرفه ای که داریم می تونیم کار رو در کمترین زمان و با کم ترین هزینه انجام بدیم.

بنابراین نظافت ‌منزل یک کار مهم و ضروری هست که همه حداقل یه بار انجام میدن! این کار باید انجام بگیره. می تونین برای این که کار به بهترین نحو و در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام بشه، کار رو به تمیزک بسپارین. اگه نظری در این باره دارید حتما بفرمایید.

خدمات نظافت منزل و محل کار در تهران

کارهای نظافتی در تخصص ماست. این سرویس به صورت درب منزل و محل کار ارائه می شود. در هر کجای تهران که زندگی می کنید با ما تماس بگیرید تا یک نظافتچی کاربلد را درب منزل اعزام کنیم. پس از اتمام کارهای نظافتی، نتیجه را با نظافت های قبلی خود مقایسه کنید. ادارات و شرکت ها نیز می توانند درخواست کارگر آقا و خانم را برای نظافت محل کار در این سامانه ثبت کنند.

کارگرهای تمیزک به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهانه و حتی سالانه آماده همکاری با شرکت را دارند. چناچه بخواهید عملیات ضد عفونی نیز به همراه نظافت منزل انجام می شود. به این ترتیب نگران انتقال بیماری های عفونی و میکروبی نیز نخواهید بود. ثبت سفارش کاملا رایگان است.

تمیزک امکان اعزام کارگر نظافتچی خانم و آقا را به درخواست مشتری دارد. اعزام کارگر خانم تنها برای نظافت داخل منزل است و حتما باید یک خانم در خانه حضور داشته باشد.

تلفن شرکت خدماتی نظافت منزل

برای دریافت خدمات تخصصی نظافت در تهران با شماره شرکت نظافتی ۷۱۰۵۷۰۵۱-۰۲۱ و ۷۷۴۵۱۶۱۳-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارگر خوب برای نظافت منزل و نظافت راه پله و نظافت محل کار خود را رزرو کنید.


دیدگاهتان را بنویسید



با خدمات ما
آسوده خاطر باشید