نیاز به خدمات نظافت منزل در تهران دارید؟
همین حالا با کارشناسان تمیزک تماس بگیرید و نظافتچی آقا یا خانم مورد نظرتان را برای نظافت منزل و ساختمان خود رزرو کنید.

ویژگی های کارگر نظافت منزل برای نظافت خانه

ویژگی های کارگر نظافت منزل برای نظافت خانه

چرا بهتر است از نیروی متخصص نظافت منزل استفاده کنیم؟

با توجه به مشغله و دغدغه‌های زندگی امروزی و شاغل بودن تمامی افراد خانواده خصوصاً بانوان، استفاده از یک نیروی ماهر و باتجربه برای نظافت منزل، بیش‌ازپیش احساس می‌شود. خدمات نظافت منزل، خدمتی است که توسط افراد متخصص صورت می‌گیرد و به‌عنوان یک نیروی کمکی به افراد در نظافت منزل کمک می‌کنند.

در خصوص کارهای خدماتی، شرکت‌هایی تأسیس شده‌اند که نیروهای کارآزموده‌ای را برای نظافت به منازل مشتریان ارسال می‌کنند. استفاده از یک کارگر نظافت منزل علاوه بر این‌که در تمیز کردن خانه و محیط زندگی به شما کمک می‌کند، این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا در وقت خود نیز صرفه‌جویی کنید

شرکت‌های خدمات نظافت آنلاین از نیروهای مرد و زن برای نظافت خانه‌های مشتریان خود استفاده می‌نمایند زیرا برخی از کارهای نظافت چون تمیز کردن پله‌ها و پنجره‌ها برای بانوان دشوار بوده و یک نیروی مرد راحت‌تر می‌تواند از پس این کارها برآید.

از طرفی تمیز کردن محیط داخلی منزل نیاز به سلیقه‌ای زنانه دارد و باید با دقت خاصی انجام گیرد. توجه داشته باشید که اغلب بانوانی که در یک شرکت خدماتی نظافتی فعالیت می‌کنند سرپرست خانوار می‌باشند و برای تأمین معاش خانواده خود به این شرکت‌ها رو می‌آورند. محیط امن خانه و سایر شرایط کاری مناسب، این بانوان را به پیوستن به شرکت خدماتی نظافتی ترغیب می‌کند.

سرفصل‌های عنوان‌شده در این مقاله، نکات قابل‌توجهی را در خصوص نظافت منزل ارائه می‌کند:

  • انواع خدمات نظافت منزل کدام است؟
  • مزایای استفاده از خدمات نظافت منزل چیست؟
  • عوامل مؤثر بر قیمت نظافت منزل را بشناسید
  • ویژگی نیروی نظافتی متخصص چیست؟
  • چه نکاتی برای انتخاب یک شرکت خدماتی نظافتی باید رعایت شود؟
  • مزیت شرکت‌های خدماتی و نظافتی کدام است؟

حتما بخوانید : شرکت نظافتی غرب تهران با بهترین کیفیت خدمات

انواع خدمات نظافت منزل کدام است؟

یک شرکت خدماتی نظافتی برای تعرفه‌بندی خدمات نظافت ابتدا نوع نظافت را مشخص کرده و آن‌ها را دسته‌بندی می‌کند . سپس با توجه به عوامل دیگری که در ادامه صحبت خواهد شد خدمات نظافت را قیمت‌گذاری می‌نماید. خدمات نظافت منزل گستره‌ی وسیعی از خدمات را شامل می‌شود که به دسته‌های زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

نظافت استاندارد:

این خدمت شامل مرتب کردن خانه، نظافت آشپزخانه، تی کشی و جارو کشیدن کف خانه، نظافت توالت و حمام و همچنین نظافت اتاق‌های خانه میشود. منظور از نظافت منزل، اغلب همین کارهاست.

نظافت دیوار و پنجره‌ها:

این تقاضا برای اواخر سال یا اواخر فصل، بیشتر می‌شود. برخی از کارهای نظافتی نیاز به نیروی مردانه دارد که این نوع نظافت از آن دسته از نظافت‌ها است. ازآنجایی‌که هزینه کارگر نظافت منزل ساعتی محاسبه می‌شود و حداقل مدت‌زمان برای انجام نظافت ۴ ساعت محاسبه‌شده است، اما برای نظافت دیوار و پنجره‌ها به بیش از ۴ ساعت نیاز است بنابراین یک شرکت خدمات نظافتی، ۸ ساعت کار را برای این نوع نظافت در نظر می‌گیرد.

خانه‌تکانی:

از پرطرفدارترین کارهای نظافت در ماه‌های پایانی سال، خانه‌تکانی است. مدت‌زمان در نظر گرفته‌شده برای خانه‌تکانی بیش از ۸ ساعت در نظر گرفته‌شده است و حتی گاهی بیش‌تر از این زمان هم طول می‌کشد. اگر مشتری تقاضای شستن مبل و فرش منزل را نیز داشته باشد ممکن است نیاز به دو جلسه مراجعه به منزل مشترک باشد.

پذیرایی از مجالس:

برخی از مشترکین یک شرکت خدماتی نظافتی، برای پذیرایی از مجالس خود، تقاضای چند کارگر نظافت منزل دارند. در این خدمت با توجه به حجم مهمانی از نیروی زن و مرد استفاده می‌شود. کار مربوط به این خدمت شامل پذیرایی از مهمان‌ها، شستن ظروف پذیرایی و درنهایت تمیز کردن منزل است.

نظافت وسایل منزل مثل یخچال، فرش و غیره:

از دیگر کارهایی که شرکت خدماتی نظافتی برای آن نیروی کارآزموده در اختیار دارد، شستن فرش و تمیز کردن لوازم بزرگ و سنگین منزل می‌باشد.

مزایای استفاده از خدمات نظافت منزل چیست؟

مزایای استفاده از خدمات نظافت منزل چیست؟

اگرچه برخی از افراد، واگذاری خدمات نظافت به شرکت‌های نظافتی را، هزینه‌بر می‌دانند اما با کمی تفکر می‌توان دریافت که با این کار علاوه بر اینکه در وقت و هزینه‌ی صرفه‌جویی خواهد شد، می‌توان برای یک شخص، شغل ایجاد کرد. برخی از بانوانی که در این شرکت‌ها فعالیت می‌کنند سرپرست خانوار بوده و برای تأمین نیازهای افراد خانواده خود به این کار مشغول می‌باشند. از پر تقاضاترین نیروی خدماتی منزل، نظافت منزل توسط خانم است. عموماً افراد دوست دارند که نظافت منزل خود را به خانمی باتجربه و باسلیقه سپرده و برای نظافت راهرو و راه‌پله‌های ساختمان از نیروی مرد استفاده نمایند.

برخی از مزایای استفاده از خدمات نظافت منزل عبارت‌اند از:

  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه
  • انجام خدمات تخصصی‌تر توسط نیروی کارآزموده و خبره
  • بهره‌گیری از خدمات نظافت برنامه‌ریزی‌شده به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهانه
  • بهره‌گیری از انواع خدمات نظافتی
  • عدم نیاز به تهیه انواع مواد شوینده و لوازم موردنیاز نظافت

حتما بخوانید : نظافت منزل فوری

عوامل مؤثر بر قیمت نظافت منزل را بشناسید

تعرفه‌ای که شرکت‌ها برای نظافت منزل لحاظ می‌کنند بر مبنای میزان کار، سنجیده می‌شود. هزینه نظافت منزل ساعتی محاسبه می‌شود. یک شرکت خدماتی نظافتی یک قیمت ثابت را برای ۴ ساعت کار به مشتری اعلام می‌کند، البته بستگی دارد نیروی نظافتی مورد درخواست خانم باشند یا آقا.

قیمت نظافت منزل به عواملی چون متراژ خانه، تعداد اتاق‌ها و سرویس‌های بهداشتی بستگی دارد. در ادامه با برخی از عوامل مؤثر بر قیمت این‌گونه خدمات، آشنا می‌شویم:

متراژ خانه

گفتیم که حداقل ۴ ساعت برای نظافت منزل در نظر گرفته می‌شود اما اگر متراژ خانه بالا باشد به مدت‌زمان بیشتری برای نظافت نیاز بوده و گاهی ممکن است به چندین نیروی کار احتیاج داشته باشیم. این موارد بر قیمت نهایی کار تأثیرگذار خواهد بود.

تعداد اتاق‌ها

اگر تعداد اتاق در منزل زیاد باشد جزییات مربوط به هر اتاق نیز بیشتر می‌شود و زمان بیشتری برای نظافت آن‌ها صرف خواهد شد. این امر هزینه نظافت را افزایش می‌دهد.

تعداد سرویس‌های بهداشتی

تمیز شدن سرویس‌های بهداشتی برای مشتری بسیار حائز اهمیت است لذا کارگر نظافت منزل وقت بیشتری را برای تمیز نمودن این محیط‌ها اختصاص می‌دهد. اگر تعداد توالت و حمام در خانه زیاد باشد مدت‌زمان بیشتری برای نیروی کار موردنیاز است، لذا هزینه نظافت افزایش می‌یابد.

نوع نظافت

در بخش‌های پیشین در مورد انواع نظافت‌ها صحبت شد هزینه نظافت منزل با هزینه نظافت دیوار و پنجره متفاوت خواهد بود.

آقا یا خانم بودن نیروی کار

زمانی که انجام کار به نیروی فیزیکی بیشتری نیاز باشد از نیروی آقا و برای نظافت داخلی منزل اغلب از بانوان استفاده می‌شود. برای برخی از مشتریان، آقا یا خانم بودن نیروی کار اهمیت دارد. نیروی خانم با قیمت پایه بالاتری به ارائه خدمات می‌پردازند زیرا تعداد این نیروها کمتر بوده و سختی کار نظافت نیز برای یک خانم بیشتر است.

تعداد دفعات مراجعه

شخصی که برای نظافت منزل خود، برنامه منظمی را با شرکت خدماتی تنظیم می‌نماید، مشتری همیشگی محسوب شده لذا هزینه کمتری می‌پردازد.

حتما بخوانید : چرا باید نظافتچی استخدام کنیم؟

ویژگی نیروی نظافتی متخصص چیست؟

ویژگی نیروی نظافتی متخصص چیست؟

نیروهایی که یک شرکت خدماتی نظافتی بکار می‌گیرد بسیار در موفقیت آن شرکت تأثیرگذار خواهد بود، زیرا داشتن یک نیروی خوب و مورد اعتماد، موجب اعتمادسازی مشتری شده و سبب می‌شود که مشتریان این شرکت‌ها، قراردادهای هفتگی و ماهانه با آن‌ها تنظیم نمایند. یک نیروی نظافتی متخصص باید ویژگی‌ها زیر را دارا باشد:

۱- قابلیت اطمینان: ازجمله نگرانی‌های مشتریان برای به‌کارگیری نیروی خدماتی منزل، قابل‌اطمینان بودن آن‌هاست. یک نیروی خدماتی وارد زندگی شخصی مشتری شده، لذا باید از حریم‌های خود، آگاهی داشته و مورداطمینان باشد.

۲- وقت‌شناس: ازآنجایی‌که مشتری طبق برنامه‌ریزی زمانی خاصی درخواست نیرو می‌کند لذا حضور به‌موقع نیروی نظافتی در محل کار بسیار حائز اهمیت است.

۳- با اخلاق: یک نیروی نظافتی باید اصول مشتری مداری را بداند و در رفتار با مشتری آموزش‌دیده باشد.

۴- ظاهری آراسته و داشتن بهداشت فردی: یک کارگر نظافت منزل که بهداشت فردی برای او اهمیت ندارد در بهداشت محیط نیز بی‌دقت است و نمی‌توان به او اعتماد کرد.

۵- حرفه‌ای و آموزش‌دیده: نیروی خدماتی خوب باید تمامی نکته‌های نظافت را بداند و نسبت به وظایف

چه نکاتی برای انتخاب یک شرکت خدماتی نظافتی باید رعایت شود؟

برخی از شرکت‌های خدمات نظافت آنلاین، بدون مجوز و نامعتبر می‌باشند، بنابراین برای انتخاب یک شرکت خدماتی نظافتی معتبر نکاتی باید در نظر گرفته شود:

  • شرکتی که به‌صورت قانونی ثبت‌شده و معتبر باشد دارای شماره ثبت است لذا به داشتن شماره ثبت توجه کنید.
  • یک شرکت خدماتی معتبر زمان استخدام نیرو مدارک معتبری را جهت ضمانت از او دریافت می‌کند تا درصورتی‌که سهواً یا عمداً خسارتی به مشتری وارد شد بتواند پاسخگو باشد. امنیت و رضایت مشتری ارزش بالایی برای این شرکت‌ها دارد.
  • اگر مشتری در ساعات اولیه کار از نیروی کار راضی نباشد باید این حق را داشته باشد که با شرکت تماس گرفته و تقاضای نیروی دیگری داشته باشد و شرکت موظف است فقط هزینه یک کارگر را دریافت نماید.
  • برخی شرکت‌های خدماتی زیر قیمت، خدمات ارائه می‌دهند اما زمان تسویه با مشتری به بهانه‌های مختلف قیمت را افزایش می‌دهند، بنابراین در انتخاب شرکت خدماتی مناسب دقت لازم را به عمل‌آورید.
  • حتماً قبل از اعزام نیرو، در خصوص قیمت و نوع نیروی کار با شرکت به تفاهم برسید. شرکتی معتبر است که به خواسته‌ی مشتری خود احترام بگذارد.
  • سعی کنید زمان حضور کارگر نظافت منزل، دو نفر در خانه حضورداشته باشند.

مزیت شرکت‌های خدماتی نظافتی کدام است؟

با پیشرفت تکنولوژی در عصر ارتباطات، بهره از خدماتی با کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان، زندگی انسان‌ها را راحت‌تر کرده است. وجود شرکت‌های خدمات نظافت، گرفتن خدمتی با کیفیت و با قیمت مناسب را برای افراد فراهم کرده است. استفاده از خدمات این شرکت‌ها مزیت‌هایی را به دنبال دارد.

در زیر به برخی از مزیت‌های استفاده از خدمات نظافت منزل اشاره‌شده است:

سرعت در خدمت‌رسانی

استفاده از چندین نیروی کار جهت خدمات نظافت منزل، زمان کمتری را برای خدمات صرف خواهد کرد.

خدمت‌رسانی بدون تعطیلی

ازآنجایی‌که برخی افراد تمایل دارند آخر هفته را به نظافت منزل تخصیص دهند، شرکت‌های خدماتی نظافتی برای رفاه مشتری عموماً در تمام طول هفته، نیروی کار به محل اعزام می‌کنند.

نیروی کار کارآزموده و مورد تأیید

نیرویی که توسط شرکت خدماتی نظافتی ارسال می‌شود قبل از شروع کار، دوره‌هایی را برای نظافت منزل می‌گذراند تا آگاهی لازم را برای این کار داشته باشد.

گارانتی سرویس

اگر مشتری از کارگر نظافت منزل راضی نباشد، شرکت خود را موظف می‌داند که نیروی دیگری برای نظافت ارسال کند و از این طریق سرویس‌دهی را گارانتی می‌کند.

پشتیبان گیری و پیگیری

اغلب شرکت‌های خدمات نظافت آنلاین، افرادی را برای پشتیبانی مشتری جهت هماهنگی برای رزرو نیرو، پیگیری حضور نیرو در منزل و مقدار قیمت خدمات و غیره استخدام می‌نمایند، لذا مشتری می‌تواند تمام کارهای خود را با پشتیبان، پیگیری نماید.

با توجه به مشغله زندگی‌های امروزی و اهمیت نظافت منزل و از آنجایی‌که نمی‌توان بحث نظافت را نادیده گرفت و از آن چشم‌پوشی کرد، خدمات نظافت منزل بسیار مورد توجه قرار گرفته و افراد برای تمیز کردن منزل خود از یک یا چند کارگر نظافت منزل استفاده می‌نمایند.

شرکت های خدماتی و نظافتی با بهره‌گیری از نیروی‌های قابل‌اطمینان، باتجربه و کارآزموده انجام این خدمات را برای افراد آسان کرده‌اند. اینکه یک شرکت خدماتی نظافتی چند سال سابقه دارد و برای صحیح انجام شدن کار نظافت چگونه ضمانتی را برای نیروی کار خود، در نظر گرفته است، اهمیت زیادی در اعتمادسازی مشتری خواهد داشت. زمانی که برای نظافت منزل از کارگر نظافت منزل استفاده می‌شود، ازیک‌طرف در زمان و هزینه صرفه‌جویی خواهد شد و از طرف دیگر برای یک فرد موقعیت شغلی ایجادشده است.

شماره تلفن شرکت خدماتی نظافتی

برای دریافت خدمات تخصصی نظافت در تهران با شماره شرکت نظافتی ۹۱۶۹۲۲۲۹-۰۲۱ و ۷۷۴۵۱۶۱۳-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارگر خوب برای نظافت منزل و نظافت راه پله و نظافت محل کار خود را رزرو کنید.


دیدگاهتان را بنویسید



با خدمات ما
آسوده خاطر باشید