نیاز به خدمات نظافت منزل در تهران دارید؟
همین حالا با کارشناسان تمیزک تماس بگیرید و نظافتچی آقا یا خانم مورد نظرتان را برای نظافت منزل و ساختمان خود رزرو کنید.

شرکت نظافتی غرب تهران با بهترین کیفیت خدمات

خدمات نظافت منزل غرب تهران

نظافت منزل یکی از دغدغه های اصلی خانواده ها در شهرهای بزرگ است. خانم های شاغل دیگر زمان کافی برای انجام امور منزل را ندارند و کمتر کسی توانایی تمیز کردن منزل در روزهای تعطیل را دارد. استفاده از سرویس های شرکت خدماتی نظافتی راه حل قطعی نظافت منزل است که بسیاری از خانواده ها از آن کمک می گیرند.

لیست شرکتهای خدماتی نظافتی تهران همواره یکی از بیشترین تعداد جستجو را در بین سایت های اینترنتی داشته است. شرکت خدماتی و نظافتی، به صورت تخصصی در زمینه امور نظافتی فعالیت دارد و خدمات گسترده ای را برای خانواده ها ارائه می دهد. شرکت نظافتی غرب تهران یک شرکت خدماتی نظافتی در تهران است که خدمات نظافت منزل غرب تهران را به صورت تخصصی بر عهده دارد.

این روزها نظافت منزل جزئی از بهداشت و نظافت عمومی تلقی می شود و خانواده ها دقت بیشتری در تمیز کردن منزل دارند ولی نظافت منزل کاری وقت گیر و دشوار است که باید طبق قواعد مشخصی انجام شود. آشنایی با شوینده ها و نحوه استفاده ار آن ها ضروری است. استفاده نامناسب از شوینده ها موجب آسیب به پوست و سیستم تنفسی می شود لذا بهتر است کار را به کاردان بسپارید.

نظافتچی حرفه ای به خوبی می داند چگونه از مواد شوینده استفاده کند تا خساراتی به همراه نداشته باشد. علاوه بر آن با استفاده از خدمات شرکت نظافتی و نظافتچی ، صرفه جویی زمانی بیشتری خواهید داشت. شرکت نظافتی غرب تهران امور نظافتی در محله های غرب را بر عهده دارد.

خدمات نظافت منزل غرب تهران

با فراگیر شدن اینترنت، تمایل عمومی به جستجوی لیست شرکتهای خدماتی نظافتی تهران به صورت آنلاین است. با توجه به تبلیغات گسترده نظافت منزل غرب تهران، پیدا کردن شرکت قابل اعتماد برای خدمات نظافت منزل غرب تهران بسیار گمراه کننده شده است. در واقع خانواده های تهرانی نمی دانند چگونه بهترین شرکت نظافتی غرب تهران را انتخاب کنند. امور نظافت منزل با سلامت خانواده در ارتباط است و می بایست به صورت کامل و با دقت انجام شود.

انجام امور نظافتی نیازمند صرف زمان و دقت کافی است و باید توسط نظافتچی تعلیم دیده انجام شود. تمیزک خدمات نظافت منزل غرب تهران را برای خانواده ها ارائه می دهد. چنانچه در غرب تهران زندگی می کنید و نیاز به نظافت منزل غرب تهران دارید با همیاران تمیزک تماس بگیرید.

حتما بخوانید : فهرستی از وظایف نظافتچی آقا در تهران

چرا خدمات نظافت به صورت منطقه ای ارائه می شود؟

خدمات نظافت منزل غرب تهران یکی از سرویس های پر تقاضا در تمیزک است که در همه ایام سال فعال است. تمیز کردن منزل با استفاده از نیروهای شرکت نظافتی غرب تهران همواره با رضایت صد در صدی مشتری همراه بوده است. انتخاب کارگر منزل با تجربه بهترین راه جلب رضایت مشتریان عزیز است، طبق تجربیات سال های گذشته به این نتیجه رسیدیم که شرکت خدماتی نظافتی را در همه مناطق تهران فعال کنیم.

تمیزک در یک اقدام گسترده در همه مناطق تهران، نیروهای آموزش دیده را برای نظافت منزل اعزام می کند. شرکت نظافتی غرب تهران یکی از شعبه های فعال در نظافت منزل غرب تهران است که مختص ساکنین منطقه و خیابان های اطراف می باشد. مزایای استفاده از خدمات نظافت منزل غرب تهران برای ساکنین محل بسیار زیاد است از جمله:

اعزام بهترین و نزدیک ترین نظافتچی

شرکت نظافتی غرب تهران نزدیک ترین نیروی نظافتچی را به محل کار یا منزل اعزام می کند. نزدیکی محل زندگی نیروی نظافتی با محل کار یک مزیت بزرگ در تهران است. به این ترتیب امکان اعزام نظافتچی از شرکت نظافتی غرب تهران در سریع ترین زمان وجود خواهد داشت. ساکنین غرب تهران می توانند تقاضای نظافت منزل غرب تهران را هر روزی که می خواهند ثبت کنند.

همیاران تمیزک در نزدیکی شما زندگی می کنند و در زمان مقرر درب منزل حاضر می شوند. ما مجری خدمات نظافت منزل غرب تهران هستیم و بهترین نیروی خدمات نظافتی را در منطقه شما آموزش داده ایم. سایر مناطق تحت پوشش شرکت خدماتی نظافتی در تهران عبارتند از:

اگر در غرب تهران زندگی می کنید و ساکن محلات پونک، ستارخان، آریاشهر، جنت آباد، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، کن و وردآورد هستید با ما تماس بگیرید. شرکت نظافتی غرب تهران با اعزام سریع نظافتچی در خدمت خانواده های محلات غرب تهران است. فاصله ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی است.

نظافتچی اقا و خانم در شرکت نظافتی غرب تهران

شرکت نظافتی غرب تهران

آیا به دنبال نظافتچی خانم برای تمیز کردن منزل هستید یا درخواست نیروی نظافتی آقا را دارید؟ تمیزک امکان اعزام نظافتچی آقا و خانم را برای نظافت منزل غرب تهران دارد. همه درخواست های ثبت شده طبق خواسته مشتری انجام می شود.

همیاران شرکت نظافتی غرب تهران با استفاده از نظافتچی خانم و آقا همه تمیزکاری ها را انجام می دهند. طبق تجربه نظافتچی خانم برای نظافت داخل منزل مناسب تر است و این امور را بهتر انجام می دهد: چیدمان داخل کمدها، نظافت اتاق خواب، شستشوی ظروف و تمیز کردن سینک ظرفشویی، شستشوی لباس ها و اتوکشی، جاروکشی و گردگیری داخل منزل و …. بر خلاف بسیاری از کارهای خدماتی، دستمزد نظافتچی خانم کمی بیشتر از دستمزد نظافتچی آقا است.

حتما بخوانید : نکات مهم در نظافت شرکت و محل کار در تهران

نیروی تعلیم دیده برای نظافت منزل غرب تهران

شرکت نظافتی غرب تهران طی یک برنامه ریزی منظم دوره های آموزشی مناسب را برای تعلیم نیروهای خدماتی نظافتی برگزار می کند. همیاران تمیزک آموزش های حرفه ای لازم و رفتار با مشتری را گذرانده اند و به خوبی می دانند چگونه کارهای نظافتی را انجام دهند. خدمات نظافت منزل غرب تهران با نیروهای آموزش دیده امور نظافت منزل را به بهترین شکلی بر عهده دارد.

این روزها همه حرفه ها تخصصی شده و برای نظافت منزل غرب تهران نیز می بایست از نظافتچی تعلیم دیده استفاده کرد. تمیز کردن منزل کار ساده ای نیست و نباید به صورت نیمه کاره و سرسری انجام شود. نظافتچی های ما به خوبی می دانند چگونه از شوینده های مناسب استفاده کنند تا آسیبی به لوازم منزل وارد نشود.

تضمین خدمات نظافت و تمیزکاری در تمیزک

ارائه خدمات با بهترین کیفیت و جلب رضایت مشتری یکی از اصول اولیه در تمیزک است. شرکت نظافتی غرب تهران، شرکت نظافتی شمال تهران، شرکت نظافتی شرق تهران، شرکت نظافتی جنوب تهران همگی بهترین کیفیت نظافتی را ارائه می دهند. چنانچه در ساعت اولیه ورود از طرز کار و یا رفتار نظافتچی رضایت ندارید می توانید درخواست نیروی جایگزین داشته باشید. تمیزک مفتخر است که بهترین کیفیت خدمات نظافتی و تمیزکاری منزل را در تهران ارائه می دهد وکیفیت خدمات نظافت منزل غرب تهران را تضمین میکند و تا جلب رضایت کامل مشتری همراه تان خواهد بود.

تضمین اخلاقی نظافتچی

شرکت نظافتی غرب تهران با دریافت گواهی سوء پیشینه و آزمایش اعتیاد مبادرت به استخدام نیروی خدماتی می کند. این امر در سنجش سلامت اخلاقی نظافتچی تاثیرگذار است. ورود نیروی خدماتی نظافتی به داخل منازل اجتناب ناپذیر است لذا باید تمهیدات سخت گیرانه برای سلامت اخلاقی نظافتچی لحاظ شود. برخی از ضروری ترین مدارک برای استخدام نظافتچی عبارتند از:

اصل شناسنامه یا کارت ملی به عنوان مدرک شناسایی و هویتی معتبر
کپی اجاره نامه یا سند منزل جهت تعیین محل زندگی و آدرس متقاضی
قبض برق یا آب و تلفن به نام یا مطابق با اجاره نامه
سفته به میزان لازم از نظافتچی خانم و آقا
گواهی سوء پیشینه و عدم اعتیاد

هر یک از این مدارک می توانند در هنگام بروز مشکل احتمالی راهگشای حل مشکل باشند لذا ما در شرکت نظافتی غرب تهران، شرکت نظافتی شمال تهران، شرکت نظافتی شرق تهران و شرکت نظافتی جنوب تهران همواره مدارک کافی و اسناد هویتی نظافتچی ها را بررسی می کنیم.

هزینه خدمات نظافت منزل تمیزک

هزینه خدمات نظافت منزل تمیزک در سراسر تهران ثابت و مشخص است.علاوه بر این همیاران تمیزک کاملا به نرخ خدمات سامانه اشراف دارند و تقاضای مبلغ اضافه را از شما نخواهند کرد. بنابراین اگر برای انجام نظافت منزل خود نیاز به اعزام نظافتچی دارید . پیشنهاد می کنیم از میان صدها شرکت نظافتی غرب ، شرق ، شمال و جنوب تهران که می شناسید تمیزک را انتخاب کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با تمیزک تماس بگیرید

۰۲۱-۹۱۶۹۲۲۲۹

اعزام نظافتچی در زمان مورد نظر

برای تمیز کردن منزل چه زمانی مناسب تر است؟ بدیهی است که هر خانواده با توجه به وقت آزاد خود مایل به استفاده از خدمات شرکت نظافتی است. به این ترتیب ضروری است تا شرکت خدماتی در زمان مورد نظر مشتری، نظافتچی را در محل اعزام کند. شرکت نظافتی غرب تهران می تواند نظافتچی را در ساعت و روز مورد نظر مشتری درب منزل اعزام کند.

خدمات نظافت منزل غرب تهران برای همه روزهای هفته صبح و بعد از ظهر فعال است و اطمینان داشته باشید که اعزام نظافتچی در زمان مورد نظر شما انجام می پذیرد.

حتما بخوانید : راهنمای یافتن شماره تلفن شرکت خدماتی نظافتی خوب

شرکت نظافتی غرب تهران چه خدماتی ارائه می دهد؟

نظافت منزل غرب تهران با نظافتچی آقا

خدمات نظافت منزل غرب تهران توسط نظافتچی خانم و آقا انجام شده که هر کدام حیطه کاری متفاوتی را انجام می دهند. با تفکیک جنسیت نظافتچی، تجربه ارزشمندی از تمیز کردن منزل را تجربه کنید. طبق تجارب سال های گذشته و با توجه به نظرات مشتریان می توان نتیجه گرفت که این تقسیم بندی برای ارائه خدمات شرکت نظافتی نتیجه بخش تر است:

نظافت منزل غرب تهران با نظافتچی خانم

نظافت آشپزخانه شامل: شستن ظرف ها، تمیز کردن سینک ظرفشویی، نظافت اجاق گاز و ماکروفر، تمیز کردن یخچال، تمیز کردن داخل کابینت ها و…
شستن لباس های کثیف و اتو کشی لباس ها
نظافت اشیا تزئینی، چوبی، الکتریکی و …
گردگیری و مرتب کردن اتاق ها
تمیز کردن ظروف شکستنی و ویترین
چیدن وسایل اتاق و داخل کمدها
ضد عفونی و شستشوی سرویس های بهداشتی ، حمام و توالت

توجه: حتما در زمان حضور نظافتچی خانم، یک خانم در منزل حضور داشته باشند.

نظافت منزل غرب تهران با نظافتچی آقا

گردگیری و شستشوی دیوار و کاغد دیواری با مواد مخصوص
نظافت شیشه های پنجره با دستمال نانو و روزنامه
نظافت راه پله با مواد شوینده مناسب برای سنگ و سرامیک یا راه پله های چوبی
تمیز کردن داخل و خارج آسانسور
تمیز کردن کف سرامیک، لمینت، پارکت های چوبی با شوینده مناسب
تمیز کردن مبلمان، پرده، شستشوی فرش
حیاط و پارکینگ و فضای مشاع
تمیز کردن درب ورودی و درب جلوی ساختمان
نظافت استخر و سونا

شرکت نظافتی غرب تهران علاوه بر نظافت داخل منزل، راه پله و مشاعات، همه امور نظافتی در ساختمان های اداری و تجاری را نیز بر عهده دارد. ما نظافت منزل غرب تهران، نظافت منزل شمال تهران ، نظافت منزل شرق تهران ونظافت منزل جنوب تهران را توسط یک تیم حرفه ای از نظافتچی های محلی انجام می دهیم.

توصیه های شرکت نظافتی غرب تهران

برای اینکه بیشترین استفاده را از سرویس نظافت منزل غرب تهران داشته باشید بهتر است از قبل کارهای ضروری را مشخص کنید. با برنامه ریزی بهتر می توانید کارهای نظافتچی را مدیریت کنید. ابتدا لیستی از خدمات مورد نیاز نظافتی را تهیه کرده و در روز موعود طبق آن کارها را مدیریت کنید.

چنانچه به برخی مواد شیمیایی و یا شوینده خاصی حساسیت دارید، از قبل به همیار اعزامی اطلاع دهید و نحوه کار با شوینده جایگزین را اطلاع رسانی کنید.

هرگز با نیروهای خدماتی شرکت نظافتی غرب تهران وارد گفتگو و بحث نشوید. شما برای انجام امور نظافتی هزینه پرداخت کرده اید و می بایست بیشترین استفاده را از نیروی خدماتی داشته باشید. بنابر این با صحبت های غیر کاری تنها زمان را از دست خواهید داد. ما در همه محلات تهران حضور داریم.

شرکت نظافتی غرب تهران برای همه محلات غرب تهران
شرکت نظافتی شمال تهران برای همه محلات شمال تهران
شرکت نظافتی شرق تهران برای همه محلات شرق تهران
شرکت نظافتی جنوب تهران برای همه محلات جنوب تهران

حتما بخوانید : جاهایی که به هنگام نظافت شرکت از چشم نظافتچی دور می‌مانند؟

هزینه خدمات نظافت منزل غرب تهران

شرکت نظافتی غرب تهران با ارائه خدمات با کیفیت سعی در جلب رضایت مشتری دارد. همیاران تمیزک از ساکنین محل هستند و با اوضاع اقتصادی آشنا هستند. پرداخت هزینه شرکت خدماتی نظافتی یکی از اصلی ترین دغدغه های خانواده های تهرانی است. همیاران تمیزک بهترین نرخ خدمات نظافتی را اعلام می کنند.

شرکت نظافتی غرب تهران طبق نرخ مصوب اتحادیه فعالیت کرده و قیمت های رقابتی را اعلام می کند. دیگر نیازی به جستجوی قیمت ها در لیست شرکتهای خدماتی نظافتی نیست. هزینه خدمات نظافت منزل غرب تهران به صورت شفاف از طریق سایت در قسمت بالا اطلاع رسانی شده است. برای اطلاع از نرخ خدمات شرکت نظافتی غرب تهران نیر میتوانید تماس بگیرید.

برای دریافت خدمات تخصصی نظافت در تهران با شماره شرکت نظافتی ۹۱۶۹۲۲۲۹-۰۲۱ و ۷۷۴۵۱۶۱۳-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارگر خوب برای نظافت منزل و نظافت راه پله و نظافت محل کار خود را رزرو کنید.


دیدگاهتان را بنویسید



با خدمات ما
آسوده خاطر باشید